וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון ברלד וגולדסטאר מנסים להמציא את עצמם מחדש

14.9.2012 / 10:10

ירון ברלד וגולדסטאר מנסים להמציא את עצמם מחדש ואפילו מצליחים במידה, ובגל"צ החליפו את החדשות ב"זה מה שקורה עכשיו" - וזה רע. דברים שאסור לפספס

הברלד אותו ברלד, אבל ויראלי / לילך וולך

"סנאי סנאי" היא סדרת רשת בת שמונה פרקים בכיכובם של ירון ברלד ודודו ארז, ובמקביל היא גם פרסומת ויראלית לבירה גולדסטאר. גם ברלד וגם ארז – אולי כמו בירה גולדסטאר – הם עניין שאו שאוהבים או שסולדים ממנו; ומהבחינה הזו לא היה יכול להיות שידוך מתאים יותר וגם הזדמנות מדויקת יותר להמציא לעצמם דימוי חדש. במקרה של "סנאי סנאי" זה אפילו עובד, וכולם מרוויחים.

בבסיס העיקרון שמוביל את "סנאי סנאי", ירון ברלד ודודו ארז יוצאים למסע משותף באוטו גלידה ברחבי הארץ כדי לעבוד על חומרים חדשים למופעי הסטנדאפ שלהם. בדרך הם מציקים לזה לזה, מדגימים את דינמיקת הקנאה-תחרות-חיבה ביניהם ולפעמים גם שותים בירה גולדסטאר. ברלד מדגים את כל מנעד ההומור הפיזי שלו מהדבקת פומפה על התחת ועד מריחת כל הפנים שלו בחומוס, וארז משחק על התדמית המאופקת המתכוון שלו – מי שאוהב את זה ישתגע מצחוק.

מה שהופך את "סנאי סנאי" לחמודה בסך הכל גם למי שאינו פריק של הומור "חשפתי את התחת", ולפעמים אפילו מבדרת, זה הטיפול האינטליגנטי בשני הסטנדאפיסטים שבלי קצת ריסון היו ממשיכים בדיוק את אותו קו שבו הם הולכים בשנים האחרונות. הבימוי, כמו גם התסריט, משעשעים ומאלצים את הצמד להתייחס להומור המוכר שלהם במידה של מודעות עצמית – עם ברלד זה עובד פחות, דודו ארז מציג צד מרענן יותר.

ואם נניח בצד לסטנדאפיסטים הרי שהבחירה בסרטונים ויראליים במקום בעוד פרסומת צווחנית ורפטטיבית היא מוצלחת ועדכנית, הולכת בדרכיה של בירה שפירא החתרנית הרבה יותר ובאופן כללי מיישרת קו עם המגמה העולמית השלטת והמגניבה הרבה יותר של הבלעת תוכן שיווקי בתוך מוצרים מעט יותר איכותיים שמושכים קהל לכשעצמם.

וזה מה שקורה עכשיו? חדש לנו / הדר טורוביץ'

לו רק יכולנו להיות זבוב על הקיר באותו חדר ישיבות טחוב בבניין של גל"צ ברגע בו התקבלה ההחלטה להפוך את מבזקי החדשות שלהם לסטטוס מפונפן בפייסבוק. מישהו לוקח עוד בפלה מצלחת חד פעמית שמונחת על השולחן ואומר: אנחנו צריכים לפנות אל הצעירים, להפוך את החדשות שלנו למשהו רענן, היפ, פרש, משהו שקורה עכשיו. ויתכן, רק יתכן, שכך נולד לו רעיון העיוועים שלפיו אין יותר "חדשות" בגל"צ, יש "מה שקורה עכשיו" וכדרכו של מה שנתפס בתחנה הצבאי כצעיר וחתרני, גם "מה שקורה עכשיו" מגיע מלווה במוזיקת אומצה-אומצה דרמטית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ירון דקל. ברני ארדוב
יש לנו "וזה מה שקורה עכשיו" רעות בשבילכם. ירון דקל/ברני ארדוב

אז גל"צניקים יקרים, יש לנו "מה שקורה עכשיו" טובות ו"מה שקורה עכשיו" רעות בשבילכם. סתם, יש לנו רק רעות: הבחירה לשנות את האופן בו אתם מגישים למאזינים את החדשות מעקרת אותם מכל תוכן ומוסיפה לבנה נוספת ומכאיבה בחומת זילות המקצוע הגווע שקרוי עיתונות. אתם ודאי לא הראשונים להצטרף לכרכרת הבידוריזציה של החדשות, אבל אתם בהחלט תוספת מבורכת. מדובר בצעד מיותר שכולו הרחקת העיקר וקידוש התפל שהופך את החדשות לג'ינגל סוג ז' בתחנת רדיו מקומי.

תפקידכם לשמש אלטרנטיבה ראויה, מקצועית ועניינית לקול ישראל ולא להגיש לחיילים את אירועי היום באווירת "קיץ על החוף, על החוף, על הקיץ". מוזיקת רקע לא רלוונטית בצד, הבחירה להחליף את ה"חדשות" ב"מה שקורה עכשיו" היא בזויה ומבזה את חבורת הכתבים, העורכים והמפיקים הנמרצים והמוכשרים שאתם מגדלים אצלכם.

אוהבים את ההומור של דודו ארז וברלד? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully