וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצעד העברי השנתי: שלומי שבת במקום הראשון

16.9.2012 / 16:00

"יש לך" של שבת נבחר לשיר השנה של גולשי וואלה! ומאזיני גלגלצ. אייל גולן הוכתר כזמר השנה ומירי מסיקה כזמרת השנה

"יש לך" של שלומי שבת נבחר על ידי גולשי וואלה! ומאזיני גלגלצ נבחר לשיר השנה במצעד העברי שתוצאותיו הוכרזו לפני זמן קצר בגלגלצ במשדר חגיגי בהגשתה של דלית רצ'סטר. משפחת שבת תחגוג הערב לא רק את ראש השנה, אלא גם את זכייתה של מנור, בתו של שלומי, שהוכתרה כפריצת השנה - השיר שלה, "כשאתה", הגיע למקום ה-27 במצעד.

בתואר זמר השנה זכה אייל גולן, שמככב במצעד עם שני שירים שנכנסו לעשירייה הראשונה - "כשאת איתו" במקום השלישי ו"נגעת לי בלב" במקום השמיני. זמרת השנה היא מירי מסיקה, ששלושה מתוך שיריה עלו לרשימת 40 הגדולים במצעד: "אישה חרסינה" (מקום 22), "ואולי" (מקום 36) והדואט "קולות הלב" עם גלעד שגב (מקום 39). מלבד מסיקה ושבת, רק אשה אחת נוספת נכנסה למצעד, שירי מימון עם "שלג בשרב" - מה שמשאיר רק חמישה שירים בביצועים נשיים.
בתואר הרכב השנה זכו אתניקס, שגם נכנסו למצעד עם השירים "כי החיים כל כך יפים" (מקום 30) ו"אהבת חינם" (מקום 32).

שירים נוספים בעשירייה הפותחת של המצעד הם "זיקוקים" של משה פרץ במקום השני, "גבולות ההיגיון" של נתן גושן במקום הרביעי, "מישהו פעם" של עברי לידר במקום החמישי, "אלוהיי" של שלמה ארצי ואברהם טל במקום השישי, "אלייך" של עידן עמדי" במקום השביעי ו"לתת ולקחת" של שלמה ארצי ודודו טסה במקום התשיעי. את העשירייה סוגרים בני בשן ובום פם עם הלהיט "את אחלה חמודה".

למי הצבעתם במצעד? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully