וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "האויב שבפנים: הגמול" כבש את הפסגה

16.9.2012 / 15:09

אחרי שבועות של שפל קופתי, הצופים הגיעו לבתי הקולנוע כדי לראות את מילה ג'ובוביץ' מכסחת זומבים

imdb

אחרי כמה שבועות אומללים, בכללם השבוע החלש ביותר בקופות בארה"ב מזה ארבע שנים - השבוע הכסף חזר אל בתי הקולנוע. את הרשימה מוביל "האויב שבפנים: הגמול", הסרט החמישי בסדרה של פול וו. ס. אנדרסון. זוהי אחת מסדרות הסרטים העקביות בעולם, שעל כל סרטיה אפשר לסמוך שיספקו כמה אלמנטים שלעולם אינם משתנים. בכל סרטי הסדרה מופיע מילה ג'ובוביץ' - אשתו של הבמאי - כשהיא טובחת עדרי זומבים; כל הסרטים זוכים לביקורות איומות (וגם הסרט החדש לא יוצא דופן מבחינה זו), וכולם מגיעים להישגים נאים בקופות. הסרט החמישי הכניס בסוף השבוע הראשון שלו, על פי הערכות מוקדמות, כ-23 מיליון דולר - סכום כמעט זהה לפתיחה של שני קודמיו בסדרה. את הכסף הגדול סרטי "האויב שבפנים" עושים מחוץ לארה"ב, ו"הגמול" צפוי להביא את סך כל הכנסות סרטי הסדרה ברחבי העולם אל מעל למיליארד דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יום רע להיות זומבי. "האויב שבפנים: הגמול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בינתיים - רחוק מהמקום הראשון - ההישג הקופתי המרשים של השבוע שייך לבמאי אחר החולק את אותו שם. בעוד פול וו. ס. אנדרסון הוא שנוא נפשם של המבקרים, סרטיו של פול תומס אנדרסון זוכים תמיד להרעפת שבחים, ובכלל זה גם סרטו החדש, "המאסטר". הסרט כבר הוקרן בפסטיבל ונציה, שם הוא זיכה את אנדרסון בפרס חבר השופטים, ושני כוכביו – פיליפ סימור הופמן וחואקין פניקס - קיבלו במשותף את פרס השחקן הטוב ביותר. הסרט מספר על אדם המייסד דת חדשה - סיפור ששואב לא מעט השראה, ככל הנראה, מל. רון האברד, מייסד כת הסיינטולוגיה. הוא נחשב לסרט שפותח רשמית את עונת האוסקרים האמריקאית: רבים מנבאים לו מועמדויות רבות, ואולי גם פרסים, בטקס שייערך בפברואר הקרוב.

"המאסטר" הופץ השבוע באופן מוגבל ביותר: חמישה בתי קולנוע בלבד ברחבי ארה"ב. אבל אותם חמישה אולמות לבדם הניבו לסרט הכנסות של 242 אלף דולר ביום שישי בלבד, ולאורך כל השבוע הכנסותיו צפויות להגיע אל קרוב ל-0.7 מיליון דולר - מה שיגרום לפול תומס אנדרסון לשבור את שיא ההכנסות הממוצעות לאולם, שאותו קבע מוקדם יותר השנה אנדרסון אחר - ווס אנדרסון - עם "ממלכת אור הירח".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
המאסטר.
טום קרוז קנה כרטיס? "המאסטר"

לפני שנה בדיוק הוציאה חברת דיסני לקולנוע להפצה מחודשת את "מלך האריות" בגירסת תלת-מימד. ההצלחה היתה מעל ומעבר למצופה: הסרט בן ה-16 הכניס מעל 90 מיליון דולר, והיה הסרט המצליח ביותר של חודש ספטמבר, כשהוא מביס את כל הסרטים החדשים שיצאו באותו חודש. בדיסני ראו כי טוב, ומיהרו להפוך את המנהג למסורת: סרטי אנימציה ותיקים מוצאים בזה אחר זה לסיבוב נוסף, תלת-מימדי, בקולנוע. עכשיו הגיע תורו של "מוצאים את נמו", שיצא במקור ב-2003 והפך במהירות לאחד מסרטי האנימציה הממוחשבת המצליחים אי פעם. גירסת ה-3D המחודשת של הסרט אמנם לא הגיעה להישגים של "מלך האריות", ובכל זאת היתה מכובדת: הכנסות של כ-18 מיליון דולר ממקמות את הסרט בן התשע במקום השני השבוע. בארץ, אגב, גירסת התלת-מימד של "מוצאים את נמו" לא תוקרן. אנחנו ניאלץ להסתפק בגירסת ה-3D של "מפלצות בע"מ" שתגיע בינואר.

לאיזה סרט אתם הכי מחכים? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully