וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בדה וויס: שאקירה ואשר יחליפו את אגילרה וסי לו גרין

18.9.2012 / 11:10

לא עבר שבוע מאז עלתה העונה השלישית של "דה וויס" בארצות הברית וכבר התפרסמה הודעה לפיה שניים מהמנטורים לא יקחו חלק בעונה הרביעית

שבוע אחד בלבד עבר מאז עלתה העונה השלישית של "דה וויס" האמריקאית לאוויר וברשת NBC כבר מודיעים על שינוי דרמטי בעונה הרביעית. המנטורים כריסטינה אגילרה וסי לו גרין, שהיו חלק מהתוכנית מיומה הראשון יוחלפו בעונה הבאה בשאקירה ואשר. אדם לווין, הסולן של מארון 5 ואיש הקאנטרי, בלייק שלטון יישארו בתפקידם.

"אנחנו מאוד נרגשים מהצטרפותם של אשר ושאקירה לתוכנית", אמר רוברט גרינבלט, מנהל חטיבת הבידור של NBC בהודעה שהוציא לתקשורת והוסיף: "התוספת של אמנים אייקונים כאלה לצוות התוכנית ממשיך את המסורת שהתחילו כריסטינה, סי לו, אדם ובלייק". גרינבלט הסביר שהבחירה שבמנטורים החדשים נעשתה כדי לאפשר לאגילרה וסי לו גרין לעמוד בהתחייבויות אחרות שיש להם. אגילרה הוציאה לאחרונה אלבום חדש ותצא לסיבוב הופעות כדי לקדם אותו וגרין ביקש לעבוד על חומרים חדשים, בהם קומדיה חדשה שתעסוק בחייו.

אגילרה וגרין הבהירו כי בכוונת שניהם לחזור לתוכנית אחרי מה שהם רואים כפגרה בלבד. "תודה לכם NBC על תמיכתכם בהחלטתי לצאת לחופשה בעונה הבאה", אמר גרין. "אני אחזור בעונה החמישית ואצפה ברביעית". גם אגילרה שיחררה הצהרה דומה. נראה כי המנטור הבא בתור להודיע על יציאה לפגרה יהיה בלייק שלטון שאמר בראיון כי לא יהיה מוכן לצלם שתי עונות רצוף במקרה שיתוכנן לו מסע הופעות.

עכשיו זה רשמי: ניקי מינאז' וקית' אורבן ל"אמריקן איידול"
מרוצים מהבחירה במנטורים החדשים? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully