וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "תא גורדין" תקבל עיבוד אמריקאי

18.9.2012 / 22:13

רשת NBC התחייבה להפיק פיילוט לדרמת הריגול הישראלית, כך לפי דיווח בארה"ב. על הבימוי יהיה אחראי פיטר ברג ("באטלשיפ", "אורות ליל שישי")

אחרי ההצלחה של "חטופים", שוק הטלוויזיה האמריקאי ממשיך לפלרטט עם ההפקות הישראליות: לאחר משא ומתן של מספר חודשים, רשת NBC התחייבה להפיק פיילוט לסדרה "תא גורדין" ששודרה ב-yes, כך מדווח הערב (שלישי) Deadline Hollywood. על בימוי וכתיבת פרק הפיילוט יהיה אחראי הבמאי פיטר ברג, שעומד מאחורי הסרט "באטלשיפ" והיה אמון על פרק הפיילוט של "אורות ליל שישי", זאת בהפקה משותפת של yes, הזכיינית קשת שעומדת גם היא מאחורי הסדרה, וטדי הפקות, שאחראית על הפקתה.

נכון לעתה, השם של הפרויקט הוא "M.I.C.E", ראשי התיבות של Money, Ideology, Coercion ו-Ego (כסף, אידיאולוגיה, כפייה ואגו), ארבעת המניעים שמובילים מרגלים לבגוד במדינותיהם. ברג יישא גם בטייטל מפיק ראשי לצד שרה אוברי ששותפה איתו בחברת ההפקות Film 44. כמו כן, בהפקה יהיו מעורבים יוצרי הסדרה רון לשם ועמית כהן, אבי ניר מטעם קשת, ויונה ויזנטל וגיורא יהלום מטעם yes.

"קשת שמחה להוסיף נדבך לפעילותה הבין לאומית בתחום הדרמה הישראלית", מסר ניר בתגובה. "שיתוף הפעולה, אותו יזמו yes, טדי הפקות עם טמירה ירדני, גיורא יהלום והכותבים רון לשם ועמית כהן, הוביל להסכם יוצא דופן להפקת פיילוט עם אחד היוצרים המוערכים בטלוויזיה והקולנוע האמריקאי, פיטר ברג, עבור רשת NBC".

תצפו גם ברסה האמריקאית? ספרו לנו בפייסבוק

(עדכון אחרון - 19/9, 22:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully