וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה הדר עבר צנתור, לא נשקפת סכנה לחייו

19.9.2012 / 16:17

הבדרן ומגיש "כוכב נולד" עבר צנתור לאחר שלקה בליבו. טמירה ירדני: "הצילומים ל'בית ספר למוזיקה' יקרו בזמנם ובמועדם"

צילום: דרור פיקלני עריכה: שירלי בש

מצבו של צביקה הדר יציב ולא נשקפת סכנה מיוחדת לחייו, כך מסר לתקשורת אריאל פינקלשטיין, ראש מחלקת צנתורים בבית החולים איכילוב. לפי פינקלשטיין, הדר הגיע מוקדם יותר היום (רביעי) לבדיקות מאמץ במכון לב בשפרינצק, במהלכן איבד את הכרתו. הדר טופל במכות חשמל והובהל לבית החולים, שם עבר צנתור, ממנו הוא מתאושש בשעות אלה וצפוי להשתחרר מבית החולים בימים הקרובים.

"הוא עבר את הצנתור בהצלחה מרובה, לשמחתי הרופא מרשה לו להמשיך", אמרה טמירה ירדני שעומדת בראש טדי הפקות. "הצילומים ל'בית ספר למוזיקה' יקרו בזמנם ובמועדם. הוא בסדר ותודה רבה על ההתעניינות, זה חסר תקדים מה שהולך כאן. אני מרגישה כאילו אני מייצגת את ראש הממשלה ואני לא. זה רק צביקה הדר החמוד והמתוק שלנו, והוא יהיה בסדר. אשתו תקח אותו הביתה כמה שיותר מהר והכל טוב, אפשר להרגע. הוא לא בשום גורם סיכון, הוא אדם רגיל, לא להתבלבל. אנחנו עובדים בקצב עבודה סביר כמו כל אדם מהיישוב, זה רק נראה אחרת".

מדובר באשפוז השני של הדר בתקופה האחרונה - גם בחודש יולי אושפז הבדרן ואיש הטלוויזיה, גם אז בשל אירוע לב שעבר. כעבור יממה הוא שוחרר לביתו.

הדר, 46, הוא מנחה "כוכב נולד" ואחד ממפיקי התוכנית, הנחשבת לאחת המצליחות בתולדות הטלוויזיה הישראלית. הדר החל את דרכו כקומיקאי, פרץ בתוכנית "הקומדי סטור" בדמותו של ז'וז'ו חלסטרה ומאז היה לאיש מפתח בתרבות הישראלית, הן בזכות הופעותיו ב"כוכב נולד" והן בזכות תפקידים שגילם, בהם בסרט "עפולה אקספרס" ובסדרה "בלו נטלי". הדר הוא גם מוזיקאי שהעלה בעבר מופע בשיריו ואף הקליט אלבום שלא יצא מעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • צביקה הדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully