וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט צ'כי בהפקה ישראלית יתמודד על האוסקר

20.9.2012 / 9:43

"מתוך הצללים", קופרודוקציה צ'כית-סלובקית-פולנית-ישראלית, יתמודד על מקום בקטגורית הסרט הזר הטוב ביותר

יממה לפני טקס פרסי אופיר, מתברר שעל מספר המקומות בקטגורית פרס הסרט הר הטוב ביותר יתמודדו עת לפחות שני סרטים בהפקה ישראלית: הסרט "מתוך הצללים", קופרודוקציה צ'כית-סלובקית-פולנית-ישראלית, נבחר על ידי חברי האקדמיה הצ'כית לקולנוע להתמודדות באוסקר.

מפיקי הסרט הם אהוד בלייברג, כרישטוף מוקה, ממנהלי פסטיבל קרלובי הצ'כי ודיוויד אונדריצ'ק, שגם ביים את הסרט. השותפים בהפקה הם משה אדרי ולאון אדרי, הסרט יופץ בישראל על ידי יונייטד קינג, בהמשך השנה.

הסרט, בכיכובו של סבסטיאן קוך, שכיכב ב"חיים של אחרים" (זוכה האוסקר בקטגורית הסרט הזר לשנת 2006), על פי תסריט של מארק אפשטיין, עוסק בתקופה אפלה בפראג של תחילת שנות ה-50, עת השלטונות העלילו עלילות שווא על הקהילה היהודית כדי להסית את דעת הקהל מהמצב הכלכלי. האקל (איוון טרויאן) חבר במשטרה הקומוניסטית שחוקר מקרה שוד שבוצע לכאורה בחנות של צורף, חושף ראיות המאירות על המקרה באור חדש, ומגלה שהנסיבות לפשע הרבה היותר ממקריות. צוות מיוחד של בטחון המדינה לוקח את החקירה מידיו ומעבירה למומחה מזרח גרמני ביצירת משפטי ראווה (סבסטיאן קוך). למרות בואו של המומחה הגרמני, ממשיך האקל בחקירתו הפרטית לאמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully