וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאם גלאגר חוגג 40: רגעי הטמטום הגדולים

23.9.2012 / 1:13

ליאם גלאגר, הסולן לשעבר של אואזיס, חגג בסוף השבוע יום הולדת 40. וואלה! תרבות נזכרת ברגעים בהם הוא הוכיח שהתנהגות מפגרת היא לא עניין של גיל

1. ליאם גלאגר דופק ברז

ב-23 באוקטובר 1996 אואזיס היו אמורים להופיע במסגרת MTV Unplugged, אבל ליאם, מסיבה לא ברורה, החליט דקות ספורות לפני העלייה לבמה שלא ממש בא לו על כל העניין. אחיו נואל עלה לבמה והחליף אותו גם בתפקידי השירה, ותירץ בכך שליאם סובל מכאב גרון. מה שהתברר כשטות מוחלטת, כי הוא ישב ביציע וצעק הערות לעבר הלהקה. טמבל.

2. ליאם גלאגר נותן למעריץ להסניף את הקשקשים שלו

בראיון שהעניק למגזין המוזיקה Q לפני כשנה וחצי, סיפר גלאגר שהוא נתן למעריץ להסניף קשקשים מראש שלו, במחשבה שמדובר בקוקאין. גלאגר לא עצר את המעריץ המבולבל, ומבאס מכך, אף סיפר שהוא סובל מפסוריאזיס. טמבל.

ליאם גלאגר. Chris Jackson, GettyImages
תחליף שמפו. ליאם גלאגר/GettyImages, Chris Jackson

3. ליאם גלאגר חושב שהוא ג'ון לנון

זה לגמרי בסדר לחשוב שאתה יותר גדול מהביטלס, אולי זה אפילו נכון. אבל זה ממש דפוק לטעון שנשמתו של ג'ון לנון התגלגלה לתוכך. ובכל זאת, בראיון שהעניק לגרדיאן בשנת 2002, הסביר ליאם גלאגר שג'ון לנון חי בתוכו. איך זה מסתדר עם העובדה שגלאגר היה בן שמונה כשלנון נרצח? ובכן, זה ממש לא. טמבל.

ליאם גלאגר. Andreas Rentz, GettyImages
תתאם גרסאות עם עצמך. ליאם גלאגר/GettyImages, Andreas Rentz

4. ליאם גלאגר מאכזב את המעריצים ומפרק את אואזיס

בסוף אוגוסט 2009, אואזיס היו אמורים להופיע בפסטיבל הצרפתי Rock en Seine. מריבה מאחורי הקלעים בין האחים, במהלכה, לפי השמועות, ליאם שבר את הגיטרה של נואל, הובילה לביטול ההופעה ולפירוק הסופי של הלהקה, כשסולן בלוק פארטי נשלחו לבמה כדי להודיע על הביטול של ההופעה. כשעתיים לאחר התקרית, נואל פרסם הודעה באתר הלהקה: "בעצב מסוים ובהקלה גדולה, עזבתי הלילה את אואזיס. אנשים יכולים לכתוב ולהגיד מה שהם רוצים, אבל אני לא יכול לעבוד עם ליאם יום אחד נוסף". נחשו מי הטמבל שאשם בפירוק.

5. ליאם גלאגר שוכח את המשפחה

בטקס פרסי הבריטס של 2010, שנערך כצי שנה לאחר הפירוק, שאואזיס זכו בפרס בקטגורית האלבום הטוב ביותר ב-30 השנה האחרונות על "What's The Story Morning Glory" המעולה. ליאם גלאגר עלה לבמה לבדו כדי לקבל את הפרס, ותוך כדי קללות (שצונזרו בשידור הערוך) הוא הודה לכל חברי הלהקה מלבד אחיו. אחר כך הוא זרק את המיקרופון והפסלון אל הקהל. טמבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully