וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה על אובמה: "יהיה לנו נשיא מוסלמי שחור בבית הלבן"

26.9.2012 / 18:54

הזמרת רצתה להביע תמיכה בנשיא המכהן אך גרמה לחיזוק הסטיגמה בקרב אמריקאים שטעו לחשוב שהוא אכן מוסלמי. "הייתי אירונית", היא הסבירה לאחר מכן

חודש וחצי לפני הבחירות לנשיאות ארצות הברית, מדונה כמעט וסיבכה את ברק אובמה והמפלגה הדמוקרטית. בהופעה שהתקיימה בוושינגטון בתחילת השבוע, רצתה הזמרת להביע תמיכה בנשיא המכהן ואמרה על הבמה: "כדאי שתצביעו לברק פאקינג אובמה, אוקיי? לטוב ולרע, יהיה לנו נשיא מוסלמי שחור בבית הלבן. ובכן, זה באמת מדהים". עוד הוסיפה ש"זה אומר שיש תקווה למדינה הזו, אובמה נלחם למען זכויות הקהילה הגאה, אז לעזאזל, תתמכו בו".

צפו בנאום התמיכה של מדונה:

אובמה, כידוע, הוא נוצרי, ובעבר נאלץ להדוף שמועות מצד יריביו הפוליטיים שטענו כי הוא מוסלמי. פרשנים פוליטיים בארצות הברית הדגישו כי בסופו של דבר, מדונה באה לברך אך יצאה מקללת, דווקא בתקופה כה גורלית ובאמירה שעשויה לגרום למצביעים פוטנציאליים רבים לסגת מהבחירה שלהם עקב חוסר היכרות עם הביוגרפיה של אובמה.

לאור התגובות, מדונה פרסמה הצהרה בה הסבירה ש"הייתי אירונית. כן, אני יודעת שאובמה לא מוסלמי, למרות שיש המון אנשים במדינה הזו שחושבים שהוא כן. ומה אם הוא היה מוסלמי? המסר שרציתי להעביר הוא שאדם טוב הוא אדם טוב, בלי קשר למי הוא מתפלל. לא אכפת לי מה הדת שלו, ולאף אחד אחר באמריקה לא אמור להיות אכפת".

מדונה כבר הביעה בעבר תמכיה באובמה, אם כי זו האמירה הראשונה שלה לגביו שאילצה אותה להעניק הבהרה. בתחילת החודש, כשאובמה נאם בכנס הדמקורטי, התקיימה במקביל הופעה של מדונה בניו יורק, היא היא חשפה שעל גבה התחתון יש קעקוע (כלל הנראה זמני) של אובמה. את ההסברים על היא כבר תצטרך לתת להורים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully