וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך: "לופר", "בלי חוקים", "השופט דראד" ועוד

ג'רמי יפה

27.9.2012 / 0:29

בלייק לייבלי מסתבכת עם קרטל סמים, ג'וזף גורדון לוויט פוגש את הגרסה של עצמו מהעתיד ודרקולה לא רוצה שיתחילו עם הבת שלו - כל אלה ועוד החל מסוף השבוע בקולנוע

לופר

ג'ו (ג'וזף גורדון לוויט) הוא לופר - גירסה עתידנית של רוצח שכיר, שחי בעתיד בו מסע בזמן הוא כבר לא מדע בדיוני. תפקידו של הלופר הוא להמתין לקורבן שישלח אליו מהעתיד, להרוג אותו ולהיפטר מהגופה.
עד כה ג'ו נהנה מחיים מושלמים, משכורת גבוהה, מכונית טובה וכל הבונוסים שנלווים לעבודה. עד שיום אחד הוא מזהה את הקורבן הבא שלו כגירסה מבוגרת של עצמו (ברוס וויליס).

את הסרט "לופר" הפיק הישראלי לשעבר רם ברגמן וביים אותו ריאן ג'ונסון שזכור בזכות סרטיו "בריק" ו"האחים בלום".

בימוי: ריאן ג'ונסון
שחקנים: ג'וזף גורדון לוויט, ברוס ווילס, ג'ף דניאלס, אמילי בלנט
(118 דקות)

מתי ואיפה רואים את "לופר"?

השופט דראד

רחובותיה של מגה סיטי 1, ציוויליזציה עתידנית שמעצבת את נופה המקולל של כדור הארץ, נשלטת על ידי שוטרים אורבנים שנקראים "שופטים". הם מחזיקים בכוח משולש של שופט, חבר מושבעים וכמובן מוציא לפועל. בינהם מסתובב השופט המפחיד מכולם - דראד (קארל אורבן) שנחשב לשופט האולטימטיבי. בסרט, דראד נאלץ להתמודד עם מגפה קטלנית שמאיימת להביא חורבן על העיר כולה.

"השופט דראד" הוא למעשה עיבוד מחודש בתלת מימד לסדרת קומיקס שכבר זכתה לעיבוד קולנועי בשנות התשעים, כאשר אז גילם את הדמות הראשית סילבסטר סטאלון.

בימוי: פיטר טראוויס
שחקנים: קארל אורבן, לנה הידי, אוליביה ת'ירלבי
(95 דקות)


איפה ומתי רואים את "השופט דראד"?

מפלצת של מלון

מלון טרנסילבניה הוא מלון נופש מפואר, בבעלותו של דרקולה (אדם סנדלר), שמיועד לאירוח בלעדי של מפלצות ובני משפחותיהם. בסוף שבוע מיוחד וחגיגי, הרוזן דרקולה מזמין למלון אוסף מרשים של המפלצות המפורסמות ביותר בעלום כדי לחגוג את יום הולדתה ה-118 של בתו מייביס. אבל בין כל השמחה והחגיגה מסתתר בחור אלמוני שבמקרה הצליח להכנס למלון ונדלק על מייבס. מיותר לציין שהדבר לא מוצא חן בעיני דרקולה, ואפילו מגעיל אותו.

בימוי: גנאדי טרטקטבסקי
שחקים: סטיב בושמי, אדם סנדלר, קווין ג'יימס, דייויד ספייד
(91 דקות)


מתי ואיפה רואים "מפלצת של מלון"?

סוף המשמרת

ג'ייק ג'ילנהול ומייקל פנה הם שני שוטרים שרגילים לפטרל בשכונות הכי מסוכנות של לוס אנג'לס. באחד הסיורים השגרתיים הם עולים על תגלית שמסבכת אותם עם קרטל הסמים.

את הסרט ביים דיוויד אייר, שאחראי לכמה מהתסריטאים האלימים והמחוספסים של הוליווד כמו "מהיר ועצבני", "יום אימונים מסוכן" ו"מלכי הרחוב". ב"סוף המשמרת" יש דגש גדול על הצילום התזזיתי והקצבי שהופכים את "סוף המשמרת" לסרט פעולה ריאליסטי במיוחד.

בימוי: דיוויד אייר
שחקנים: ג'ייק ג'ילנהול, מייקל פנה, אן קנדריק, אמריקה פררה
(109 דקות)


איפה ומתי רואים את "סוף המשמרת"?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

חלקם של מלאכים

קומדית פשע של הבמאי קן לואץ'. רובי (פול ברנינגן) הוא פרחח סקוטי שלא מפסיק להסתבך עם טיפוסים מפוקפקים. הוא מנסה להוכיח לחברתו ההרה שהוא מסוגל לנהל חיים ישרים וכדי להוכיח לה את רצינותו הוא מצטרף לעבודות קהילה ומתחיל לעבוד לצד חבורת לוזרים נחמדים. הכל הולך בסדר וללא הפרעות מיוחדות עד שהבוס שלו נותן לו לטעום וויסקי משובח. מיד רובי מתגלה כאנין טעם בעל כשרון נדיר לזהות את טעמי המשקה הסקוטי.

הסרט הוקרן בפסטיבל קאן האחרון במסגרת התחרות הרשמית והתקבל שם באהדה רבה, ואף זכה בפרס חבר המושבעים.

בימוי: קן לואץ'
שחקנים: פול ברנינגן, וויליאם רואן, ג'ון הנשואו, יסמין ריגינס
(101 דקות)


איפה ומתי רואים את "חלקם של מלאכים"?

בלי חוקים

או (בלייק לייבלי) היא בחורה צעירה מלגונה ביץ'. היא מנהלת מערכת יחסים עמוקה ואוהבת עם שני בחורים. בן (אהרון ג'ונסון) וצ'ון (טיילור קיץ') הם שני חברים טובים ושותפים עסקיים. הם מגדלים ומשווקים את המריחואנה הכי טובה שיש בעולם. השלושה חיים בהרמוניה מושלמת עד שקרטל סמים מקסיקני מבקש להצטרף לחגיגה ומציע לבן וצ'ון הצעה לא מפתה במיוחד.

מהר מאוד העניינים מאבדים שליטה והשלושה מוצאים את עצמם במלחמה נגד אמפריית סמים חסרת רחמים.

בלי חוקים" מבוסס על ספרו של דון ווינסלו "Savages" וביים אותו אוליבר סטון, מי שנחשב לתומך גדול בליגליזציה של מריחואנה.

בימוי: אוליבר סטון
שחקנים: אהרון ג'ונסון, בניסיו דל טורו, בלייק לייבלי, סלמה הייק
(131 דקות)


אוליבר סטון רק רוצה שנתמסטל בשקט. ראיון

מתי ואיפה רואים את "בלי חוקים"?

פרדי שיגועים

ויקטור וחבריו נאלצים למצוא דרכים יצירתיות להתמודד עם פרדי, בריון העיירה שנוהג להציק להם. במהלך חופשת הקיץ העיר כולה מתכוננת לקראת מופע הקרקס הגדול שמגיע מדי שנה. אולם, פרדי נחוש בדעתו להפריע ולעולל תעלולים לאנשי העירייה והקרקס. יחד, ויקטור וילדי העיר ינסו לעצור את פרדי ולהרוס לו את התוכניות הזדוניות שלו.

הסרט "פרדי שיגועים" נוצר בדנמרק ויוצג בארץ בגרסתו המדובבת בלבד. את הסרט ביים פטר דוד שבין השאר עבד כאנימטור בסרטים "מר שועל המהולל" של ווס אנדרסון ו"חתונת הרפאים" של טים ברטון.

בימוי: פטר דוד
דיבוב: דון לני-גבאי, עידו מוסרי
(90 דקות)


מתי ואיפה רואים את "פרדי שיגועים"?

איזה סרטים תראו בסוף השבוע? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully