וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית הריאליטי החדשה שמשגעת את בריטניה

28.9.2012 / 13:01

עירום, הומופוביה, בגידות וחפצון גוף האשה: לא פלא שהבריטים רותחים מעצבים על תוכנית הריאליטי החדשה "The Valleys"

תכירו את לטישה, צ'ידגי, ארון, לירוי, ניקול, ג'נה, ליאם, נטלי וקארלי, שמונת המשתתפים של "The Valleys" ("העמקים"), תוכנית הריאליטי של MTV שהצליחה לזעזע את בריטניה, ולהוכיח ש"ג'רזי שור" והאחות הבריטית "ג'ורדי שור" היו רק משחק ילדים.

תשעת המשתתפים, תושבי ויילס והסביבה, בני 19 עד 26, משתכנים יחד בבית מפואר בקארדיף ומקבלים הנחיות משני מנטורים - דוגמנית תחתונים ויחצן מסיבות בכיר - שאמורים לעזור להם להגשים את החלום - לדגמן, להיות מוזיקאים, מגישי טלוויזיה, וכל מה שיזכה אותם בפרסום ותהילה. במסלול לעבור המטרות הללו מתבלטים לא מעט סטריאוטיפים, נוצרים רגעים פרובוקטיביים והשתלשלות העניינים מובילה לכך שיש לא מעט בריטים שאינם מרוצים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוקיי, הן בטוח יוכלו לדגמן משהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זה גרוע פי שניים ממה שחשבתי, הם מתנהגים כמו חיות", אמר חבר הפרלמנט הבריטי כריס בראיינט, יליד קארדיף, בתהייחסו לתוכנית במסגרת ראיון שהעניק לאתר ויילס אונליין. "זו תוכנית על אנשים שמשתכרים ללא הכרה מוחצנים באופן מוגזם. תושבי האזור ם לא כאלה". בנוסף, בראיינט הביע אכזבה על היחס שאזור הולדתו מקבל במסגרת התוכנית: "הם נותנים את הרושם שלא קורה כאן כלום, כשבעצם אנשים פה עובדים ומתגוררים במקום טוב. לרוב התושבים יש בתים משלהם, יש כאן משפחות. יש הרבה פעילויות לקהילה - מועדוני רוגבי, כדורגל ומקהלות".

בקרב מבקרי הטלוויזיה בממלכה המאוחדת הדעות היו חלוקות - חלקם הגדירו את התוכנית כמצחיקה, בעוד שאחרים הדגישו את הסטריאוטיפיזציה והשערוריות. מגיש הטלוויזיה ג'ונתן רוס התייחס לסדרה בת ששת הפרקים בחשבון הטוויטר שלו, ספק בהומור ספק ברצינות: "צפיתי ב'The Valleys', זה אדיר. אשתי לא הסכימה, היא הכריחה אותי להעביר ערוץ. עכשיו לעולם לא אדע מה קרה עם ניקול, הבחורה שהשתינה על החברים שלה במקלחת, לעזאזל". עם זאת, דווקא חשבונות טוויטר של לא מעט צעירים בריטים הביעו התרעמות וכתבו שהם חשו בושה ומבוכה לאור מה שראו על המסך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיץ על החוף/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אנחנו לא אומרים שהמשתתפים מייצגים את ויילס והסביבה", טענה להגנת התוכנית קרי טיילור, אחראית חטיבת הטלוויזיה ב-MTV. "אלה סיפורים אינדיבידואליים. אין כאן מטרה לקטול מקום כזה או אחר, אבל אני חושבת שזה משקף משהו מאוד אמיתי ומאוד רציני שמתחולל כרגע בחייהם של אנשים צעירים".

עוד סיבות שבגללן "The Valleys" הרגיזה את הבריטים:
• משתתפת בגדה בבן הזוג שלה, עם בחור ובחורה
• משתתפת השתינה על חבריה לתוכנית במהלך מקלחת
• משתתפת עם חזה משופץ בשווי 4,000 דולר זיעזעה את ההורים שלה בצילומים פרובוקטיביים
• משתתפת דחפה את החזה שלה לפניו של משתתף אחר
• משתתפת הסבירה שהיא "רוצה להשתמש בגוף שלי, לא בשכל"
• משתתף יצא מהארון וספג הערות הומופוביות מחבריו לתוכנית

מה אתם חושבים על התוכנית? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully