וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרט הישראלי "שש פעמים" נרכש להפצה בינלאומית

30.9.2012 / 0:34

סרטם של הבמאי יונתן גורפינקל והתסריטאית רונה סגל נרכש להפצה בינלאומית לאחר שהוקרן בפסטיבל סאן סבסטיאן

"שש פעמים", סרטם העלילתי הראשון של הבמאי יונתן גורפינקל והתסריטאית רונה סגל, נרכש להפצה בינלאומית על ידי חברת Film Distribution. הדבר קרה לאחר שהוקרן ביום שישי בפסטיבל סאן סבסטיאן, שננעל אמש (שבת). האירוע נחשב אחד היוקרתיים באירופה - דרג אחד בלבד אחרי שלושת הגדולים (קאן, ונציה וברלין).

הסרט מתלווה לנערה החודרת לקבוצת מתבגרים הרצליינית, ודרכה אנו מקבלים הצצה ריאליסטית ומטלטלת לחייהם, שמושתתים על פערי מעמדות ומשחקי כוח. בסרט מככבים סיוון לוי ("ג'ו ובל"), ניב זילברברג ("בטיפול"), רונית יודקביץ' ("אדמה משוגעת") ועוד. את שיר הנושא שלו, קאבר ל"Girl Like Me" של פי.ג'יי הארווי, מבצעת נינט טייב.

בדיווח של וריאטי, שפרסמו את דבר הרכישה, צוטט ניקולס בריגוד רוברט, אחד השותפים בחברת ההפצה, באומרו ש"הסרט מעניק מבט מרענן ומאתגר על מאבקי זהות של צעירים", והוסיף ש"הוא חוקר בצורה חכמה את הגילוי של תשוקה מינית הן כחולשה והן ככלי בעל עוצמה עבור הדמויות הצעירות הללו. יהיה לכך יתרון בשוק הבינלאומי".

Film Distribution כבר הביעו בעבר את אמונם בקולנוע הישראלי, ובין הסרטים שרכשו בעבר ניתן למנות את "איים אבודים" של רשף לוי, "עיניים פקוחות" של חיים טבקמן ו"עץ הלימון" של ערן ריקליס.

יש לציין כי "שש פעמים" גם אוזכר בכתבת סיכום הפסטיבל של וראיטי, שבה נאמר עליו כי הוא יצא מן האירוע על תקן אחד הסרטים המדוברים שהיו בו. כמו כן, קיבלה הדרמה הישראלית פרס מיוחד מן הטלוויזיה הממלכית הספרדית. גם בסקרין, מן הפרסומים החשובים של תעשיית הקולנוע, פרגנו לו, ובין השאר כתבו כי התסריטאית סגל היא "שם שוודאי עוד נשמע עליו בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully