וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' מייקל ביטל הופעות בשל מצבו הנפשי

30.9.2012 / 15:26

בהודעה רשמית מסר הזמר כי מאז שחלה והיה חשש אמיתי לחייו, לא נשמע להוראות רופאיו ועד כה לא לקח הפוגה כדי להתאושש ולהתמודד עם המשמעויות הפסיכולוגיות של מה שעבר

אחרי שהופיע בטקס הנעילה של אולימפיאדת לונדון 2012 לפני חודשיים והוכיח לעולם שהוא בריא, הודיע היום ג'ורג' מייקל על ביטול חלק ניכר מסיבוב ההופעות שלו שהיה אמור להיערך באוסטרליה במהלך נובמבר. בהודעה רשמית שפרסם הזמר נמסר כי על אף שהביטול "שובר את לבו", הטראומה שעבר כשחלה בדלקת ריאות חמורה בשנה שעברה ממשיכה לתת בו את אותותיה. מקורבים לזמר דיווחו שהוא סובל מחרדות מאז שחלה ושלכן החליט להימנע מהעומס הנפשי והפיזי שנדרש ממנו בהופעות.

ג'ורג' מייקל זמר בריטי. Martin Meissner, AP
מייקל בטקס הנעילה של האולימפיאדה לפני חודשיים/AP, Martin Meissner

כזכור, מייקל חלה בדלקת ריאות קשה לפני כשנה ונאלץ לבטל את סיבוב ההופעות האירופי שתוכנן לו. הוא אושפז בבית חולים בווינה והיה חשש ממשי לחייו. מייקל הסביר בהודעה כי עד כה לא נשמע להוראות רופאיו וסירב לקחת הפוגה שתסייע לגופו להתאושש מהמחלה וגם לא פנה לייעוץ פסיכולוגי שילווה אותו בהתמודדות עם מה שעבר. "לצערי, לא הערכתי נכון עד כמה הקשה תהיה השנה האחרונה, למרות שהבחירה לחזור להופיע אכן העניקה לי אושר גדול. על אף שקולי החלים לחלוטין ואני סבור שחלק מההופעות האחרונות היו הטובות ביותר שלי, טעיתי לחשוב שאוכל להתגבר על החרדה העצומה שהיתה מנת חלקי מאז עזבתי את אוסטריה בדצמבר האחרון".


מחלתו של ג'ורג' מייקל - סיקור מיוחד
מה אתם מאחלים לג'ורג' מייקל? שתפו אותנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully