וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפתיע: סת' מקפרלן ינחה את טקס האוסקר

1.10.2012 / 18:46

יוצר "איש משפחה" נבחר על ידי האקדמיה לתפקיד היוקרתי בעקבות הצלחתו המפתיעה של סרט שלו "טד", אחרי שג'ימי פאלון סירב להצעה

אחרי שנה מוצלחת במיוחד, הקריירה של סת' מקפרלן ממשיכה להמריא עם ליהוקו לתפקיד היוקרתי של מנחה טקס האוסקר. מהאקדמיה לקולנוע נמסר כי מקפרלן, יוצר סדרות האנימציה "איש משפחה", "אבא אמריקאי" ו"קליבלנד", נבחר לתפקיד בזכות הצלחתו השנה כבמאי עם סרט הביכורים שלו "טד". הסרט, שהניב רווחים של 420 מיליון דולר בקופות ברחבי העולם, היה לאחת ההצלחות הקולנועיות המפתיעות של השנה.

על אף שמקפרלן מזוהה עם רשת פוקס, שם משודרות סדרות האנימציה שלו, את "טד" הפיקה דווקא NBC יוניברסל. כעת הוא ישתף פעולה עם רשת נוספת, ABC, שתשדר את הטקס ה-85 ב-24 בפברואר.

סת מקפרלן מספר לאביו על החדשות הגדולות

מקפרלן זכה לאחרונה לביקורות טובות על תוכנית פתיחת העונה של "סטרדיי נייט לייב" בהנחייתו, מה שסביר להניח סייע לקברניטי ABC לקבל את ההחלטה בדבר הליהוק המפתיע. גם תפקידו כמנחה ה"רוסט" של צ'רלי שין ודונאלד טראמפ בקומדי סנטרל ודאי לא הזיקה. על פי דיווח בגארדיאן, מקפרלן קיבל את ההצעה להנחות את הטקס אחרי שג'ימי פאלון, מנחה תוכנית הלייט נייט של NBC סירב לה.

כזכור, בשנה שעברה הנחה את הטקס בילי קריסטל לאחר פרישת אדי מרפי, המנחה שנבחר קודם לכן, בעקבות שערוריית ההתבטאות הגזענית של במאי הטקס שפרש גם הוא בעקבות לחצי הרשת המשדרת.

מה דעתכם על הבחירה? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully