וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סינגלס": יעל פוליאקוב ועידו רוזנבלום ראויים לדייט שני

לילך וולך

2.10.2012 / 2:33

"סינגלס" משחזרת בהצלחה את הקסם הישן של "דאבל דייט", לא מעט מזה בזכות יעל פוליאקוב ועידו רוזנבלום שביחד וגם לחוד הם חומר משובח לנישואים

ממש עוד מעט הטכנולוגיה תהפוך את החיים שלנו למציאות מוגברת, המעטפת של היומיום יכולה להשתנות, אולי אפילו ניסע במכוניות נטולות נהג, אבל דבר אחד לא ישתנה – דייטים ראשונים יהיו מקור בלתי נלאה לבידור. בדרך כלל יותר עבור הצופים בהם מהצד, פחות מצד אלו שלוקחים בהם חלק ועסוקים בפריסת הצבעים היהירה של הנוצות שלהם, בכרכורי החיזור ויללות הייחום. בדיוק בשל כך, "סינגלס" - הגלגול החדש של הפורמט הוותיק והיעיל של "דאבל דייט" בהנחיית דנה מודן ורועי לוי שעלה לפני עשור בדיוק בערוץ ביפ – יעילה באותה המידה בתצורתה הנוכחית.

לנעליים הגדולות אבל השחוקות כבר של מודן את לוי, נכנסים בלי יותר מדי התמהמהויות מיותרות עידו רוזנבלום ויעל פוליאקוב ומראים שלפעמים כל מה שצריך בשביל להמשיך ולנוע זה רק קצת דם טרי. הנסיונות השונים להמשיך ולעדכן את "דאבל דייט" אחרי שזו כבר מיצתה את עצמה, הביאה לתוכניות כמו "עונת החתונות", ו"עונת החתונות וצרות אחרות", ובאופן בלתי נמנע בעיקר התגלו הצרות האחרות. המנחים ששיתפו פעולה מ-2002 ועד 2011 התעייפו, הכימיה המוצלחת שהחזיקה את התוכנית בטוב וברע, בחולי ובבריאות החלה להתפורר ואפשר היה לראות את האבק מתעופף באוויר האולפן. לוי ומודן הפרידו רכוש משותף ופנו כל אחד לדרכו – וטוב עשו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זיווג מוצלח. עידו רוזנבלום ויעל פוליאקוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסיבוב פרסה נכון, נטשו היוצרים של "סינגלס" את החתונות, החופשות המשפחתיות ושאר השמחות והעצבונות, וחזרו לישן, המוכר והטוב – דייט ראשון קלאסי. אם בקלאסי אנחנו מדברים על סיבוב בטרקטור פיזוז מביך ברחבי שוק הכרמל, וקינוח שמוגש על ידי מחזר נלהב מדי שלובש רק סינור מטבח לחלציו, כמובן. המשתתפים שכבר ינקו ציניות טלוויזיונית היישר בקש מפחיות הרד-בול שלהם מגיעים לתוכנית מכל מני סיבות שונות ומשונות – רומנטיקה והאמונה התמימה באפשרות לאהבה, היא בדרך כלל האחרונה שבהן. לפניהן בתור נמצאים קידום עצמי, חשיפה תקשורתית וסתם המקבילה לנפנוף מאחורי משה נוסבאום תוך שיחת "אמא, אני בטלוויזיה".

אבל המשתתפים, תמוהים ונלעגים ככל שיהיו הם רק חלק זעיר מההצלחה של "סינגלס". את עיקר הבידור מספקים יעל פוליאקוב ועידו רוזנבלום בקטעי האולפן שלהם, שטוב היה אם היו יותר מהם, ובכל מקרה משאירים רצון לעוד מזה. הניתוח האכזרי, ההערות הארסיות והשעשוע על חשבון הדייטיונרים נטולי המודעות הם חלק מעסקת החבילה המשתלמת שמוצעת לצופה. ומדובר בבידור טהור. עידו רוזנבלום מנער מעליו את החליפות הלוחצות של מנחה שעשועונים כושלים שהולבשו לו עד כה בחוזה הטאלנט, ויכול לנשום סוף סוף בתפקיד פחות רשמי שמזכיר את הימים המוצלחים יותר של "מונית הכסף". הכימיה עם יעל פוליאקוב מעולה, לא מאולצת ובדיחות האולפן של השניים משתלבות בלי לראות את התפרים בין הטקסט הכתוב (בהצלחה, על ידי שחר סגל) לרגעים המאולתרים. תענוג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לרוזנבלום ולפוליאקוב מגיע קצת יותר מזה. "סינגלס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

יעל פוליאקוב היא האלמנט המוצלח ביותר של "סינגלס"; מאז ימיה הראשונים של "אחד העם 1", דרך "הכל דבש", היא ככל הנראה האישה המצחיקה ביותר על המסך הקטן. הגישה חסרת הפניות שלה והויתור על מהוגנות והתייפיפות הופכים את כל ההופעה שלה לכזו שנראית טבעית לחלוטין, כזו שלא צריך בשבילה טייק נוסף – מה שהיא באמת חושבת הוא בדיוק מה שזולג החוצה דרך הפה חסר המעצורים שלה. זה כיף גדול בכל מקרה, ועוד יותר כשמדובר באיכות הנדירה למדי שהיא מביאה: גסות רוח עסיסית שלא מגיעה להיות וולגרית או דוחה.

גם רוזנבלום וגם פוליאקוב הם רווח של הצופים מן ההפקר – שניהם נמצאים בפוזיציה שקטנה עליהם בכמה מספרים. אבל עד שרוזנבלום ימצא סוף כל סוף את הנישה המתאימה לו, כזו שתשלב בין הפרסונה החביבה והנגישה שלו לאישיות האינטליגנטית שלא תמיד זורחת מספיק תחתיה; ועד שפוליאקוב תיצור עוד סדרה כפי שכדאי מאוד שתעשה עם כל הכישרון שלה – עד אז אפשר ליהנות מהמתאבן הכיפי שהיא "סינגלס".

ערוץ HOT קומדי סנטרל, ימים ב'-ד', 20:20

מאחורי הקלעים של "סינגלס" עם יעל פוליאקוב ועידו רוזנבלום

"סינגלס" - מה אתם חשבתם? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully