וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב ברשת: כל כתביו של חנוך לוין

עופר סקר

2.10.2012 / 17:34

אתר חדש שאיגד את כתביו של המחזאי המנוח ירד מהרשת לאחר שהופץ בטעות. בנו של לוין: "האתר יעלה מחדש בקרוב - הוא עוד לא עבר הגהות, והעיצוב הולך להשתנות"

בימים האחרונים נפוצה בשורה מפתיעה בין חובבי התיאטרון והספרות ברשתות החברתיות בישראל: אתר המאגד את כל כתבי חנוך לוין עלה לרשת. האתר, שהועלה על ידי משפחתו של לוין תחת הכתובת hanoch.tmpdns.com כולל את כל כתבי הפרוזה, המחזות והשירה שפורסמו בימי חייו של לוין, וגם לאחר מותו. היום, מקץ שבוע וחצי של תפוצה ויראלית בפייסבוק, בטוויטר ובבלוגוספירה המקומית, ירד האתר מהאוויר.

"האתר יעלה מחדש בקרוב", מבטיח אהרון לוין, בנו של המחזאי המנוח בשיחה עם וואלה! תרבות. "הזכויות בידי המשפחה והחלטנו כבר לפני כמה שנים שהתכנים האלה צריכים להיות גם ברשת. הבעיה היא שהאתר לא מוכן, הוא 'גלש' החוצה בגרסה שמיועדת רק לתפוצה פנימית של המשפחה. בהתחלה חשבנו שנשאיר אותו באוויר עם כיתוב 'האתר בבנייה', אבל הוא עוד לא עבר הגהות, והעיצוב הולך להשתנות, אז החלטנו להוריד אותו לעת עתה".

לוין עדיין לא מתחייב על תאריך עלייה רשמי, אבל מבטיח שהתכנים ישובו לרשת: "כל הגורמים מעודכנים והזכויות בידינו. היתה לנו תחושה שהחומר הזה צריך להיות זמין לקהל הרחב. זה לא סותר את העובדה שמי שרוצה לשבת ולקרוא מדף תמיד יכול לקנות את הספרים".

חנוך לוין, שנחשב לאחד מגדולי מחזאי ישראל בכל הזמנים, נפטר בשנת 1999, כשהוא מותיר אחריו מחזות קלאסיים כמו "חפץ", "ההולכים בחושך", "אשכבה" ו"מלכת אמבטיה". לאחר מותו השלימה הוצאת הקיבוץ המאוחד את הוצאת כל כתביו – מפעל שהחל בשנת 1988.

את תגובת הוצאת הקיבוץ המאוחד לא ניתן היה להשיג עד למועד פרסום הידיעה.

מהו המחזה האהוב עליכם מאת חנוך לוין? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • חנוך לוין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully