וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדי.ג'יי והמפיק CRNKN יתקלט בישראל

2.10.2012 / 18:21

הדי.ג'יי והמפיק מלוס אנג'לס, מהבולטים בז'אנר הטראפ המתפתח שזוכה להצלחה גם בקרב הקהל בארץ, יגיע לתקלוט במועדון הבלוק בתל אביב

נראה כי ההיסטריה סביב ז'אנר הטראפ ממשיכה לפרוח, וגם בארץ הסצינה המקומית לא טומנת ראשה בחול ומוסיפהשמן למדורה בעזרת ייבוא של אחד המפיקים העולים הבולטים בתחום - CRNKN. הדי.ג'יי והמפיק יגיע ארצה לתקלוט במועדון הבלוק בתל אביב ב-19 באוקטובר במסגרת הליין Run The Trap, שבשבוע שעבר הנחית ברדיו EPGB בעיר את Baauer - מהמפיקים החמים של הז'אנר המתפתח.

CRNKN מלוס אנג'לס אחראי ללהיט הרחבות "Booty 2 The Ground" כמו גם לרמיקס המצליח לשיר המשגע "I Fink U Freeky" של שלישיית ההיפ הופ הדרום אפריקאית Die Antwoord. נראה כי הטראפ תפס את מקומם של חתולים בבלוגספירה וכעת לא ניתן להעביר רבע שעה שלמה ברשת מבלי להיתקל בעשרות מיקסים בהשראת הסגנון האיטי שנוטה לקחת באס ולהגזים איתו למקסימום, שילוב שנרקח עוד בניינטיז בהיפ הופ הדרומי וכיום מתחיל לזלוג למיינסטרים.

לצד CRNKN ינגנו גם הדי.ג'ייז המקומיים מאג'ימן, ירין לידור, וולטר, נאסטי האביט ודוני קיסלוק. כמו כן, תתקיים הופעה של עדי אולמנסקי. כרטיסים במכירה מוקדמת ניתן לרכוש באתר מיסטר טיקט.

כבר נפלתם בטראפ? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • crnkn
  • טראפ
  • TRAP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully