וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למלא את החלל" נרכש להפצה בצפון אמריקה

2.10.2012 / 23:00

חברת סוני פיקצ'ר קלאסיקס רכשה להפצה את סרטה של רמה בורשטיין, מה שעשוי להגדיל את סיכוייו להתמודד בטקס האוסקר בקטגורית הסרט הזר הטוב ביותר

בשורות מצוינות נוספות ל"למלא את החלל": לאחר שכבש את פרסי אופיר וזכה בפרס השחקנית הטובה ביותר בפסטיבל ונציה, סרטה של רמה בורשטיין נרכש להפצה בצפון אמריקה על ידי חברת סוני פיקצ'ר קלאסיקס. המשמעות: בכל הקשור לעולם הפצת סרטי האיכת בארצות הברית, הוא בידיים הכי טובות שיש.

משמעות נוספת: הההפצה בידי שלוחה זו של אולפני סוני מגבירה משמעותית את סיכוייו הטובים ממילא של "למלא את החלל" להשתחל לחמישיית המועמדים בקטגוריית הסרט הזר הטוב ביותר בפרס האוסקר. זאת, כיוון שהרוכשים האמריקאים שלהם נחשבים למומחים במירוץ לזהב, וזכו בו ברצף בשלוש השנים האחרונות עם "הסוד שבעיניים", "בעולם טוב יותר" ו"פרידה".

כמו כן, סוני פיקצ'ר קלאסיק כבר הובילו את "ואלס עם באשיר" ו"הערת שוליים" תוצרת הארץ אל המעמד הזה, אף שהם לא זכו בפרס בסופו של דבר. בין השאר, הם גם הפיצו בזמנו את "ביקור התזמורת", שנפסל מהתמודדות על האוסקר, ו"לבנון", שלא נשלח בידי ישראל לתחרות. מבט ברשימה הזו גם מבהיר מה גדול האמון המתמשך של הגוף ההוליוודי בקולנוע הכחול-לבן.

הלילה (בין שלישי לרביעי) שעון ישראל, תתקיים ההקרנה הראשונה של "למלא את החלל" במסגרת הפסטיבל הניו יורקי, ואם כמנהגו יקבל גם בהן תגובות טובות, יעשה צעד נוסף בדרכו לכיבוש אמריקה. בינתיים, האתר אינדי-וויר מיהר להכריז היום כי הלהיט של בורשטיין ניצבת בין חמשת המועמדים המובילים לאוסקר בקטגוריית הסרט הזר.

מה הסיכויים של "למלא את החלל" להיות מועמד לאוסקר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully