וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: ניקי מינאז' נותנת לכם להציץ לה

4.10.2012 / 1:01

ניקי מינאז' מקבלת תוכנית ריאליטי על חייה, מסתבר שהפסדנו סדרת ספין אוף של "הסמויה", ומיילי סיירוס תשחק פושעת. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: גרסה טלוויזיונית ל"פארגו" של האחים כהן נמצאת בעבודה

הסרט המפורסם של האחים ג'ואל ואיתן כהן נמצא בדרך למסך הקטן: הצמד המוכשר יפקח על סדרת טלוויזיה חדשה בהשראת הסרט "פארגו" שמגיעה לרשת FX. השניים ישמשו כמפיקים בפועל של הסדרה שתהיה בפורמט של פרקים בני שעה, ובמרכזה– בדומה לסרט – תעמוד דמותה של מארג' גנדרסון (פרנסיס מקדורמנד בסרט), מפקדת תחנת משטרה שנמצאת בהריון. את הסדרה יכתוב ויפיק נוח האוולי, יוצר הסרטים “The Unusuals” ו“My Generation”.

הפקת הסדרה באה כחלק מהמהלך של אולפני MGM לעבד יצירות בבעלותו לטלוויזיה באמצעות MGM Television. ניסיון דומה להפיק סדרה מהסרט זוכה האוסקר (פרס השחקנית הטובה ביותר למקדורמנד ופרס התסריט לאחים כהן) נעשה כבר בשנת 2003, כאשר אידי פאלקו ("האחות ג'קי", "סופרנוס") הייתה אמורה לככב בתפקיד הראשי. הסדרה מעולם לא עברה את מחסום פרק הפיילוט שבוים על ידי קאת'י בייטס ולא קיבלה את ברכת הדרך של האחים כהן.

המיותר: כך ויתרה HBO על ספין-אוף ל"סמויה"

מעריצי סדרת המופת של HBO, "הסמויה" - האייטם הבא לא יהיה קל עבורכם: מפיק ובמאי "הסמויה" דיוויד סיימון סיפר באחרונה בראיון למגזין Salon כי הרשת ששידרה בעבר את יצירת המופת שלו שזכתה לשבחים ברחבי העולם, החליטה לפסוח על ההצעה שלו לספין-אוף לסדרה. בראיון סיפר סיימון כי כתב תסריט לפיילוט לסדרה בשם “The Hall” שעוקבת אחר הקריירה הפוליטית של ראש העיר קרקטי. הוא הציע לרשת להעלות את הסדרה לאחר עונתה השלישית של הסדרה-האם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בשל הרייטינג הנמוך לה זכתה "הסמויה" (זאת בניגוד לביקורות המהללות) באותה תקופה, ויתרה הרשת על הרעיון. "אם את שואלת אותי זו היתה תוכנית פוליטית מאוד, כאשר אנו צופים בקרקטי בצורה אינטימית יותר ממה שראינו אותו בתוכנית, לראות אותו מתמרן לעבר משרת המושל ואולי אף יותר מכך. זה היה יכול להיות מסע מופלא שחושף מהי באמת פוליטיקה. לא פוליטיקה בסגנון של הסדרה “Father Knows Best”, אלא ממש פוליטיקה. הצלחתי להגיע לכמה מהכותבים הטובים ביותר של דרמות פוליטיות והם אמרו לי: 'כן, אם זה קורה אני בפנים'. כבר התחלתי לגבש צוות כותבים", אמר סיימון בראיון.

אולם סיימון לא שומר טינה לרשת. הוא סיפר על הפגישה בה הציג את הרעיון למנכ"ל הרשת דאז, כריס אלברכט: "הבחור המסכן בטח הקשיב לזה וחשב: 'כן, כן, זה מה שאני צריך - שתי תכניות שאף אחד לא צופה בהן ושממוקמות בבולטימור. מה לעזאזל?!'. הוא בטח צחק בטירוף מבפנים".

הביזאר: ניקי מינאז' מקבלת תוכנית ריאליטי

בהוליווד ממשיכים לחלק תוכניות ריאליטי כמו סוכריות: הראפרית ותאונה האופנה המהלכת ניקי מינאז' מצטלמת בימים אלו לתוכנית ריאליטי משלה שתשודר בערוץ E. בשלב זה לא נמסרו פרטים נוספים אודות התוכנית, אולם בלוגר הרכילות פרז הילטון כתב כי היא הולכת להיות "מקום להשוויץ בו בכל הישויות השונות שלה שאנחנו זוכים לראות רק פיסה קטנה מהן באלבומים שלה".

ניקי מינאז'. Slaven Vlasic, GettyImages
קים קרדשיאן - כדאי שתשיגי לעצמך כישרון אמיתי. ניקי מינאז'/GettyImages, Slaven Vlasic

מקורבים לתופעה סיפרו שהצילומים החלו מוקדם יותר השבוע. התוכנית תעקוב בין היתר אחר התפתחויות מעניינות בחייה של הזמרת, בהן גם מינויה האחרון לשופטת בעונה הבאה של "אמריקן איידול" לצד קית' אורבן, מריה קארי ורנדי ג'קסון.

צפו: ניקי מינאז' מאיימת להחטיף מכות למריה קארי

ליהוק שיחוק: מיילי סיירוס לוהקה לסרט טלוויזיה על פי סיפורם של "בוני וקלייד"

כוכבת הילדים מיילי סיירוס מנסה בכוח לשנות את תדמיתה מילדה מתקתקה לנערה סוררת: סיירוס לוהקה באחרונה לגלם את דמותה של בוני פארקר מהצמד בוני וקלייד במיני-סדרה על קורותיהם של השניים שמפיקים ערוץ ההיסטוריה ורשת Lifetime.

מיילי סיירוס. Jason Merritt, GettyImages
מייד אפשר לראות שמדובר בפושעת מסוכנת. מיילי סיירוס/GettyImages, Jason Merritt

הפרויקט, הראשון מסוגו שישודר בשתי הרשתות, יופק על ידי האנשים שמאחורי הסדרה "סמאש", ניל מארון וקרייג זאדאן בחברת Sony Pictures TV. סיירוס אמורה להיפגש בקרוב עם במאי הסדרה ולדון בפרטים אחרונים.

לינק לעת צרה: מייצר כינויים של "האני בו בו"

אם המחשבה הראשונה שעברה בראשכם כשחזיתם לראשונה בפלא שנקרא “Here Comes Honey Boo Boo” היתה איזה כינוי מדליק יש לילדה הזו, הלינק הבא הוא בשבילכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וזו - למי ששכח, היא האני בובו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין פה קופון לטיפול פסיכיאטרי (שוודאי מומלץ אם האינסטינקט הראשוני שלכם פה לא היה לכבות את הטלוויזיה), אבל יש “Honey Boo Boo Nickname Generator” – משחק פייסבוקי משגע בו אתם מכניסים את השם שלכם ומקבלים כינוי מוצלח ממש כמו של הילדה המעצבנת מהתוכנית. נסו ותיהנו.

הקטע שעשה לנו את השבוע: כל הדרינקים שהיו אי פעם ב"מד מן" בחמש דקות

0 פרסי אמי מתוך 17 מועמדויות זו סיבה מספיק טובה להתחיל להתמכר לטיפה המרה, אבל ב"מד מן" כבר מזמן הקדימו תרופה למכה. הנה כל המשקאות האלכוהוליים שאחזו, שתו ואהבו כוכבי הסדרה בפחות מחמש דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully