וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון טרבולטה ואוליביה ניוטון ג'ון מתאחדים לאלבום כריסמס

3.10.2012 / 15:20

האלבום, שמפגיש את הכוכבים לראשונה מאז "גריז", נועד לגיוס כספים לקרנות הצדקה של השניים, ויכלול אירוח של טוני בנט וברברה סטרייסנד

החלום הרטוב של חובבי מחזות הזמר עומד להתגשם, אם כי יש סיכוי שהחלום הולך להפוך לסיוט: אחרי כמעט 35 שנה, ג'ון טרבולטה ואוליביה ניוטון ג'ון, שכיכבו ביחד בגרסה הקולנועית המיתולוגית של המחזמר "גריז", הולכים לשחרר בחג המולד הקרוב אלבום משותף.

האלבום החדש, שמורכב ברובו משירי חג מולד אמריקאים סכריניים, הולך לכלול אירוח של ברברה סטרייסנד, טוני בנט וקני ג'י, והצמד הכריז כי אחת מהרצועות בו, שיר חדש בשם "I Think You Might Like IT", היא מעין שיר המשך ללהיט הגדול מ"גריז", "You’re the One That I Want".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נותנים בסתר, בערך. טרבולטה וניוטון ג'ון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרבולטה קיבל את הרעיון לאלבום לאחר שניוטון ג'ון, ידידתו משכבר הימים, סיפרה לו שאותו להיט קלאסי משותף מ-1978 הפך לדואט הנמכר ביותר בכל הזמנים. כל ההכנסות מהאלבום ייתרמו לקרן ג'ט טרבולטה - על שם בנו המנוח של ג'ון המוקדשת למלחמה בסוכרת נעורים, ולמרכז אוליביה ניוטון ג'ון לסרטן ובריאות במלבורן. "חשנו אנרגיה נפלאה תוך כדי ההקלטות", סיפרה ניוטון ג'ון, "אנחנו רוצים לגרום לאנשים רבים לחייך ולשמוח. זה פרויקט שאנחנו מקווים שימשיך לגייס כסף למטרות החשובות הללו מדי שנה".

הקריירה של צמד כוכבי גריז הפליגה למחוזות שונים למדי לאורך השנים – טרבולטה הפך לאחד מגדולי הכוכבים של שנות התשעים כאשר חזר לתודעה בתפקידו ב"ספרות זולה", והמשיך ב"תפוס את שורטי" ו"עימות חזיתי", ואילו הקריירה של ניוטון ג'ון דעכה והיא הפכה לכוכבת פופ קאמפית ששמה הוא פאנץ' שגור בסיטקומים אמריקאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully