וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "חטופה 2" במקום הראשון

7.10.2012 / 10:37

למרות הביקורות הקוטלות, "חטופה 2" בכיכובו של ליאם ניסן משך את הצופים לבתי הקולנוע וכבש את המקום הראשון בטבלה

האם ליאם ניסן הוא הברוס וויליס החדש? ב-2008, סרט האקשן בכיכובו של ניסן, "חטופה" יצא לאקרנים בלי ציפיות גדולות, בפברואר הקר קופתית, ולהפתעתם כולם נהיה להיט גדול: הפתיחה היתה אמנם בינונית - 24 מיליון דולר - אבל הסרט צבר פופולריות ונשאר בטבלה שבועות ארוכים, ובסופו של דבר הכניס 145 מיליון דולר בארצות הברית. להצלחה כזו חייב לבוא המשך, והוא באמת הגיע השבוע - "חטופה 2", הפעם בבימוי אוליבייה מגטון ("קולומביאנה"), שהולך על הנוסחה "איך אותו חרא יכול לקרות לאותו אדם פעמיים?". "חטופה 2" כשל בביקורות, שכינו אותו שגרתי ומגושם, אבל הקהל בקופות זכר ל"חטופה" חסד נעורים, והביא לסרט ההמשך סכום יפה מאוד של 49 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו.

ביקורת: גם אנחנו חשבנו ש"חטופה 2" מאכזב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בוא, הולכים לסרט!". ליאם ניסן ב"חטופה 2"/מערכת וואלה!, צילום מסך

משהו אפל עובר על סרטי האנימציה בחודשים האחרונים: אחרי "פאראנורמן" מלא המתים-החיים (שיצא בארצות הברית באוגוסט, ויגיע להקרנות סדירות אצלנו רק בסוף נובמבר) ו"מפלצת של מלון" שהפגיש ערפדים, אנשי זאב ועוד מפלצות, יצא השבוע גם "פרנקנוויני" של טים ברטון, גירסה מורחבת לסרט הקצר שיצר בראשית הקריירה שלו - וגם הוא עמוס במתים-חיים ושאר זוועות. כסרט מצויר בשחור-לבן (אבל בתלת מימד), היה ברו ש"פרנקנוויני" פונה פחות לקהל הילדים והמשפחות ויותר אל מעריצי הבמאי, אם עוד נשארו לו כאלה אחרי "אליס בארץ הפלאות" ו"צללים אפלים" שאיכזב מוקדם יותר השנה. הסרט הכניס ב-12 מיליון דולר וניצב במקום החמישי השבוע, בעוד "מפלצת של מלון" עדיין רחוק מעליו, במקום השני, עם כ-26 מיליון דולר.

"פיץ' פרפקט" סרט הקולג' המזמר בנוסח "Glee", הורחבה השבוע, והוא עלה למקום השלישי; "לופר", שבמקום הרביעי, הוסיף לחשבונו עוד כ-12 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully