וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: הגייז משתלטים על הטלוויזיה?

9.10.2012 / 0:25

ייצוג שיא לקהילה הגאה על המסך הקטן, שחקן עורר פרובוקציה כשהצדיע במועל יד בשידור, ריאליטי חדש על ננסים ועוד. חדשות טלוויזיה אמריקאית

המדובר: עכשיו זה רשמי – הטלוויזיה האמריקאית מלאה בהומואים

ריאן מרפי יכול לישון בשקט, את שלו הוא עשה: הדו"ח השנתי של הליגה ההומו-לסבית נגד השמצה (GLAAD) שפורסם השבוע תחת השם "היכן אנחנו בטלוויזיה" מצא כי בעונת הטלוויזיה הקרובה יהיו יותר דמויות של הומואים, לסביות, ביסקסואלים וטרנסג'נדרים על מסך הטלוויזיה האמריקאי מאי פעם. על פי הדו"ח, בעונת הסתיו הקרובה 4.4% מהדמויות הקבועות בסדרות של הרשתות הגדולות (NBC, CBS, ABC וכו') שייכות לקהילת הלהט"ב, עלייה גדולה מ-2.9% בשנת 2011. מדובר במספר הדמויות הלהט"ביות הגבוה ביותר שהיה בכל 17 שנות המדידה של הארגון, ובעלייה משמעותית במיוחד משנת 2007, אז עמד אחוז הדמויות הללו על 1.1% בלבד. הדו"ח מצא עוד כי גם ברשתות הכבלים נרשמה עלייה במספר הדמויות הגאות.

ריאן מרפי. Christopher Polk, GettyImages
הרבה בזכותו. ריאן מרפי, יוצר "Glee"/GettyImages, Christopher Polk

את המספרים הגבוהים יכול לזקוף הארגון לזכותן של סדרות כמו "משפחה מודרנית" שסחפה (שוב) את טקס פרסי האמי האחרון כשנבחרה (שוב) לסדרה הקומית הטובה ביותר, וכן לסדרות כמו “Glee” שמעלות את הנושא של בריונות כלפי הומואים ולסביות על סדר היום. כמו כן, ניתן לזקוף אותם גם לזכותם של יוצרים ספציפיים כמו ריאן מרפי (“Glee”, "אימה אמריקנית") שמקפיד לשלב אותן בעלילה וכפי שניתן לראות בסדרה החדשה שלו – “The New Normal”, שעוסקת בזוג הומואים שמנסים להביא ילד לעולם.

המיותר: כוכב "חוק וסדר" סיפר בדיחת אונס והצדיע במועל יד בשידור חי

לא ברור מה עבר על ריצ'רד בלזר, כוכב "חוק וסדר: מדור מיוחד" שהתארח השבוע בתוכנית “יום טוב, ניו יורק”: בלזר, שמגלם את הבלש מאנץ' בסדרת המשטרה המצליחה הגיע לאולפן התוכנית, ניסה להיות מצחיק, אבל נכשל - ובגדול. הצרות התחילו כאשר המנחה רוזאנה סקוטו שאלה את בלזר בהומור האם הוא חושב שיוכל למצוא תפקיד בתכנית למנחה שלצידה, דיוויד פרייס. בלזר הגיב ואמר: "זו בהחלט מחשבה, אם יאנסו אותו ויזיינו אותו בתחת, אולי". לאחר שתיקה מביכה שאל בלזר: "יש לכם השהייה של 5 שניות בשידור?" (נוהל שקיים בשידורים חיים שנועד למנוע תקריות מביכות מעין אלו – מ.ר), אולם פרייס רק מלמל: "זה הסוף של בלזר והסוף שלי".

אבל הפרובוקציות לא נפסקו שם. סקוטו ניסתה לסיים במידה מסוימת של חן את השידור ההזוי, ונפרדה לשלום מהצופים. אולם בלזר בן ה-68, החליט לכוון אז הערה לרשת פוקס ניוז השמרנית (שהתוכנית משודרת ברשת בת שלה), הצדיע במועל יד ואמר: "תגידו הייל לקולגות שלכם במחלקה השנייה".
נציג מטעם בלזר מיהר להגיב והסביר כי "ההצדעה נעשתה כמחווה סאטירית לפוקס ניוז, רשת שהוא מתנגד לאידיאולוגיה שלה".

הביזאר: ספין אוף לריאליטי הגמדים של TLC

פיטר דינקלג' לא לבד: אחת הסדרות הגדולות של רשת TLC, “Little People, Big World” חוזרת בסדרת ספין אוף חדשה - "Little People, Big World: Wedding Farm”. הסדרה האם עסקה במשך שש עונות בחייהם של משפחת רולוף – משפחה של אנשים קטנים שחיה באורגון, ארה"ב.

לאחר שש עונות מוצלחות בוטלה לבסוף הסדרה בשנת 2010, ומאז צצים ועולים ספיישלים שלה למען המעריצים המתגעגעים. כעת, חוזרים בני משפחת רולוף לתכנית שבועית, שבמרכזה תעמוד החווה שלהם באורוגון שהפכה לגן אירועים לחתונות - הוא העסק המשפחתי החדש. הסדרה תעקוב אחר ניסיונותיהם של ראשי המשפחה מאט ואיימי להתגבר על הקשיים שלהם לעבוד יחדיו, ולהצליח לארגן חתונה מהחלומות לזוגות מאושרים. הם יתמודדו עם קשיים כמו מזג אוויר בעייתי ועוגת חתונה שהתפקששה והכל במקביל לחייהם האישיים, בהם הבת מולי עוזבת את הבית לטובת לימודי הקולג'. הסדרה תעלה לשידור ב-13 בנובמבר ברשת TLC.

ליהוק שיחוק: טום ארנולד מגיע ל"הוואי 5-0"

השחקן הוותיק טום ארנולד – שמוכר יותר כגרוש של רוזאן בר – חוזר לטלוויזיה: לאחר שקטל את אשתו לשעבר בגריל שלה בקומדי סנטרל, יזכה ארנולד להביע את כישוריו הדרמתיים יותר בסדרת המתח המצליחה של רשת CBS – "הוואי 5-0". ארנולד יגלם את הרשע התורן בפרק התשיעי בעונה הנוכחית של הסדרה. בפרק, מצטרפים דני ומקגארט לטיול של בנות הצופים, תנועה בה חברה בתו של דני. דני מזמין את מקגארט להעביר לצופות שיעורי הישרדות בטבע, כשהעיקרי שבהם הוא איך לשרוד פרק שלם עם טום ארנולד.

טום ארנולד בתוכנית הרואסט של רוזאן בר. John Shearer, AP
עבר את רוזאן, יעבור גם את זה. טום ארנולד/AP, John Shearer

לינק לעת צרה: הטוויטר הפיקטיבי של "לואי" שיספר לכם על פרקים שמעולם לא נכתבו

מעריצי "לואי", הקומדיה של לואי סי.קיי שעונתה השלישית תעלה בשבוע הבא ב-yes Oh, יעופו על חשבון הטוויטר הפיקטיבי FakeLouieEps: כל הציוצים שעולים לחשבון הינם תיאורים של עלילות פרקים בסדרה שלא באמת קרו. כך למשל מתואר פרק בו לואי חוטף כדור בראש במשחק של המטס, מקיא על אישה עמה הוא מפלרטט ואז השניים צופים יחדיו בשקיעה. נסו ולא תתחרטו.

לואי סי קיי. GettyImages
מאבד את גביע האמי שלו, אוסף את הילדות מהגן, מנמם, אכל גלידה. לואי סי.קיי/GettyImages

הקטע שעשה לנו את השבוע: ג'יימס בונד מגיע ל”Saturday Night Live”

דניאל קרייג (כוכב סרטי ג'יימס בונד בשנים האחרונות והסרט הבא בסדרה, "סקייפול") הגיע להתארח בתוכנית המערכונים “Saturday Night Live” והצליח להפגין את כישוריו הקומיים. בונד של שנות ה-2000 השתתף בין היתר במחווה לרגל 50 שנה לסרטי המרגל 007 והציג את נערות ג'יימס בונד הפחות מוכרות - יותר נכון, הפיקטיביות לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully