וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הפסנתר חוזר: נינט, סנדרסון ורוני דלומי

10.10.2012 / 13:25

הפסטיבל, שחוגג השנה 14 עם רשימת אמנים מפוארת במיוחד, יכלול גם שיתוף פעולה בין שלמה גרוניך ורד בנד, ומופעים של שלומי שבן, מתי כספי ואחרים

מראיינת: נועה רוזין, עורך: אמיר קוטיגרו

במסיבת עיתונאים שהתקיימה היום הוכרזו המופעים שיעלו במסגרת פסטיבל הפסנתר 2012. בין השמות המסקרנים ברשימה ניתן למצוא נינט טייב, ישי לוי, מופע הארנבות של ד"ר קספר, עידן חביב, איגי דיין, אמיר דדון ובית הבובות – כולם משתתפים חדשים בפסטיבל הוותיק, שכבר הפך למסורת תל אביבית, וידוע ביכולתו לחלץ מאמנים בעלי שם הופעות שונות ומפתיעות.

כמו כן ישתתפו בפסטיבל כמה מאורחי הקבע – שלומי שבן יחשוף בהופעתו שירים מהאלבום שבדרך, דני סנדרסון יחגוג 30 שנה לאלבומו "בגודל טבעי", ומתי כספי יבצע את שירי הילדים שלו, במסגרת רצועה ייעודית לילדים בפסטיבל.

פסטיבל הפסנתר ה-14 ייערך במרכז סוזן דלל בתל אביב בין התאריכים 7-11 בנובמבר, ויכלול הפתעות מיוחדות גם בגזרת שיתופי הפעולה, שנחשבת בעיני רבים לגולת הכותרת של האירוע. בין היתר תוכלו לראות השנה את אריק ברמן עם רונה קינן, במופע משותף משירי ניק קייב; שלמה גרוניך עם רד בנד; יהונתן גפן במפגש מחודש עם דני ליטני; רונית שחר באירוח מפתיע של רוני דלומי; רם אוריון עם רוגל אלפר (נוודי האוכף); ירמי קפלן עם אהובה עוזרי; מופע הארנבות של ד"ר קספר עם נעם רותם; בית הבובות עם עלמה זהר; אמיר דדון במפגש עם הקומיקאי גורי אלפי, ועוד. בנוסף, ייחשפו במסגרת הפסטיבל יוצרים צעירים כמו רותם אור המבטיחה, שהוציאה השנה אלבום בכורה מדובר, וסיון טלמור, בוגרת העונה הראשונה של "The Voice".

לאיזה הופעה אתם הכי מצפים בפסטיבל? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully