וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ג'ון האם ואדם סקוט באירוע הטלוויזיוני הגדול בכל הזמנים

12.10.2012 / 12:44

כוכבי "מד מן" ו"מחלקת גנים ונוף" הריצו ביחד דאחקות בסרט מוקומנטרי קצר וסוריאליסטי, ששודר אמש בטלוויזיה האמריקאית

מזה מספר שבועות מבטיחים ג'ון האם, הלא הוא דון דרייפר מ"מד מן", ואדם סקוט - הקומיקאי האהוב ששיחק בסרטים כמו "הדייט שתקע אותי" ומגלם את דמותו של בן וואייט בסדרה "מחלקת גנים ונוף" - את מה שהם מכנים "האירוע הטלוויזיוני הגדול בכל הזמנים" ("The Greatest Event in Television History"). השניים, חברים טובים במציאות, סירבו להסגיר פרטים נוספים כלשהם אודות האירוע המתוכנן. הלילה, בין חמישי לשישי, הוא סוף סוף נחשף בערוץ Adult Swim האמריקאי, והתגלה כאחד מהמאורעות המוזרים והמשעשעים ביותר שנצפו על המסך מזה זמן מה.

האירוע הטלוויזיוני הגדול בכל הזמנים התגלה כשחזור אחד-לאחד, בכיכובם של האם וסקוט, לפתיח של "סיימון וסיימון" - תוכנית בלשים אמריקאית זניחה משנות השמונים. אבל המשדר המיוחד שהגיש לנו צמד הכוכבים הוא לא רק השחזור, אלא סרט מוקומנטרי קצר העוסק בתהליך העבודה על השחזור. הסרט, בהגשתו של מנחה "הישרדות" ג'ף פרובסט, כולל תפקידי משנה משונים במיוחד של השחקנים פול ראד כבמאי השחזור, קתרין האן כמדריכת בלט גרמניה, ואפילו הופעת אורח קצרה של הבמאי גאס ואן סנט ("מילק"). עוד משתתפים השחקנית מייגן מולאלי והקומיקאי פול שיר, שגם חיבר את התסריט לספיישל הזה.

בסרט, שבויים על ידי סקוט עצמו ולנס בנגס, מוצג סקוט כמעריץ של האם, ואילו האם נראה אדיש לחלוטין לשיתוף הפעולה עם הקומיקאי הצעיר - עד לסיום הטראגי-קומי בו - זהירות, ספוילר - אחד מהם יוצא מדעתו, והשני מת. לא ברור מה משך את כוכבי הטלווזיה דווקא לשחזור היסטורי ביזארי כל כך של סדרת טלוויזיה קאמפית וחסרת חשיבות, אבל אין ספק שכבר עכשיו, עם תגובות ראשונות חיוביות ברחבי הרשת, "האירוע הטלוויזיוני הגדול בכל הזמנים הזמנים" נמצא על הדרך הבטוחה להפוך ללהיט ויראלי, ולחזק את מעמדו של האם כאחד האנשים הכי פופולריים בטלוויזיה.

מה חשבתם על "האירוע הטלוויזיוני הגדול בכל הזמנים"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully