וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שון פן וקיד רוק רבים למי יש יותר גדול

12.10.2012 / 17:23

בסרטון חדש שפורסם בעמוד היוטיוב של רוק, ונוצר למטרת קירוב לבבות בין השמאל והימין בארה"ב, יורדים שני הכוכבים לפסים אישיים מאוד

מן הידועות היא שבארצות הברית, הסלבס מוכנים לעשות לא מעט כדי להשתתף במשחק הפוליטי – אפילו לעשות מעצמם צחוק. אבל הסרטון החדש של קיד רוק ושון פן מעפיל לכמה שיאים ביזאריים במיוחד. בסרטון – ששמו "Americans", ונוצר במטרה לקרב לבבות בין רפובליקנים ודמוקרטים, נפגשים שני הכוכבים בבר ופוצחים בריב פוליטי מלוכלך במיוחד, שמתדרדר עד מהרה לשאלה מי משני הכוכבים "מצוייד" טוב יותר.

כשהריב בין השניים כמעט מגיע לפיצוץ, ולאחר התערבותה של מהגרת בשיחה, דיווח טלוויזיוני על חיילים הרוגים באפגניסטן מזכיר לשניהם שלמרות הכל, הם בני אותה אומה, והשניים משלימים והופכים למעין זוג אוהב אפלטוני. רוק אפילו מודה שהוא "לא בטוח למי יש יותר גדול". הסרטון הוא פרי יצירתם המשותפת של רוק ופן, שהגו את עלילתו בצוותא – אקט מפתיע ומקרב לבבות בפני עצמו, שכן הם אכן מזוהים בחיים האמיתיים עם צדדים שונים של המפה הפוליטית המפולגת: פן הוא איש שמאל ליברלי מוצהר, ואילו רוק הוא מהאנשים החזקים הבודדים בשואו-ביזנס האמריקאי שנוקטים עמדה ימנית עקבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully