וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריף כהן הוחתמה בלייבל הבינלאומי יוניברסל

14.10.2012 / 10:58

כהן, מהזמרות המבטיחות והבולטות במוזיקה הישראלית, הוחתמה בשלוחה הצרפתית של חברת יוניברסל העולמית, המפיצה בין היתר את האלבומים של איימי וויינהאוס והרולינג סטונס

ריף כהן, שאלבום הבכורה שלה "A PARIS" הכה גלים בארץ וגם בעולם, וכיכב בראש מצעד המכירות של מוזיקה נטו, הוחתמה על חוזה אמן בינלאומי בחברת AZ RECORDS, שלוחה צרפתית של חברת יוניברסל העולמית. כהן תצטרף לשורה של אמנים שמופצים באמצעות החברה, ביניהם U2, הרולינג סטונס, איימי וויינהאוס, סיזר סיסטרס, יה יה יה'ס וסנואו פטרול.

לפני כשנה הפיצה כהן באופן עצמאי את הקליפ לשיר "A Paris", אותו גם ביימה בעצמה, ביוטיוב. במקביל להצלחה שגרפו השיר והקליפ בישראל, הם זכו להתעניינות רבה גם מחוצה לה, והובילו לפניות רבות אל כהן ממספר לייבלים בעולם.

במסגרת ההסכם עם הלייבל AZ, אלבום הבכורה של כהן שראה אור בישראל בקיץ האחרון ייצא באירופה ובעולם וכך גם שני אלבומיה הבאים. יריית הפתיחה של שיתוף הפעולה בין כהן ליוניברסל תתקיים בחודש נובמבר, עם ההשקה העולמית של הסינגל הראשון. האלבום יופץ בחודש מרץ 2013, תחילה בצרפת ולאחר מכן באירופה וילווה בסיבוב הופעות שיקדם את הקריירה הבינלאומית שלה.

"AZ מתגאים להכריז על ההחתמה של ריף כהן, שהיא ללא ספק אחת מהכוכבות העולות הבולטות בשמי המוסיקה העולמית", מסר ג'וליאן קרוזר, מנהל הלייבל, בזמן שהותו בישראל. "בגאוניותה, ריף משלבת פופ, רוק ומוסיקה אוריינטלית לכדי שלמות שבאה לידי ביטוי בעיבודים, בביצוע וכמובן בלחנים העוצמתיים. אנחנו מקבלים בברכה את ריף למשפחת יוניברסל". ההופעה הקרובה של ריף כהן תתקיים ביום שישי ב-19 באוקטובר במועדון הזאפה בתל-אביב.

ריף כהן באלבום בכורה מגובש ובעל חזון מוזיקלי
מה אתם חשבתם על האלבום של ריף? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ריף כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully