וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: אף אחד לא מתעסק עם ליאם ניסן

14.10.2012 / 11:09

"חטופה 2" נשאר לשלוט במקום הראשון כשבן אפלג מזנב עם "ארגו" במקום השלישי אבל מבטיח לעצמו סיכוי טוב בדרך לאוסקר

עונת המעבר הביאה איתה צפיפות בבתי הקולנוע בארצות הברית, כשסרטים חדשים רבים ושונים מאוד זה מזה הציפו את בתי הקולנוע בסוף שבוע אחד – אבל אף אחד מהם לא הגיעו להישגים קופתיים מרשימים במיוחד. למרות כל התחרות החדשה ולמרות ירידה חדה בהכנסותיו, אף סרט לא הצליח להדיח את "חטופה 2", שנשאר במקום הראשון עם כ-22 מיליון דולר. גם במקום השני לא צפוי שינוי: 19 מיליון דולר צפויים להשאיר שם את "מפלצת של מלון", ולהביא את הכנסותיו הכוללות של סרט האנימציה הערפדי אל מעל לקו ה-100 מיליון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כבר אמרתי בשבוע שעבר - כולכם באים איתי לסרט!". ליאם ניסן משכנע/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ארגו", שבמקום השלישי, אמנם לא הצליח לנצח בקופות השבוע, אבל כבר עכשיו רבים מנבאים לו ניצחון חשוב הרבה יותר: האוסקר. הסרט החדש בבימויו של בן אפלק מבוסס על סיפור אמיתי אך מוזר להפליא: מבצע של ה-CIA, בשנות השבעים, שבו אנשי הסוכנות התחזו לצוות הפקה של סרט מדע בדיוני כדי לחדור לאיראן ולחלץ בני ערובה אמריקאיים השבויים שם. הסרט – בהשתתפות אפלק עצמו, אלן ארקין, ג'ון גודמן ועוד - זכה בפרס חביב הקהל בפסטיבל טורונטו וקיבל המון שבחים מהביקורת ומהקהל – עד כדי כך שכאמור, כבר עכשיו נראה שהבטיח לעצמו מקום טוב ברשימת הסרטים הממתינים למועמדות לאוסקר.

ארגו.
צ'ירז, אין מקום ראשון אבל אולי יהיה אוסקר. "ארגו"

אוקטובר הוא שעתם היפה של סרטי האימה, שהאולפנים שמחים להוציא לפני ההאלווין. בשנים האחרונות השליטה הבלתי מעורערת על סרטי האימה של אוקטובר הייתה סדרת "פעילות על טבעית", וסרט חדש בסדרה ייצא (בארה"ב וגם אצלנו) בשבוע הבא. רגע לפני שהפעילות לוקחת את כל קהל חובבי האימה, יצא "Sinister" בבימוי סקוט דריקסון ("השדים של אמילי") – סרט בית-רדוף סטנדרטי למראה, שקיבל תגובות טובות יחסית לז'אנר מהביקורת, והכניס סכום סטנדרטי וחביב של כ-17 מיליון דולר.

סרטים חדשים נוספים השאירו על הקופות חותם קטן עוד יותר: "הנה בא הבום", קומדיה בכיכובו של קווין ג'יימס ובהפקת אדם סנלדר, על מורה שמגייס כספים באמצעות חילטור בהיאבקות חופשית. הסרט הכניס כ-10 מיליון דולר בלבד. "שבעה פסיכופטים" הוא סרטו השני של מרטין מקדונה, אחרי אחד מסרטי הבכורה המרשימים ביותר של השנים האחרונות - "ברוז'". כמו "ברוז'", גם הסרט החדש הוא קומדיית פשע אלימה, עם צוות כוכבים שכולל את קולין פארל, וודי הארלסון, סאם רוקוול וכריסטופר ווקן. הוא קיבל ביקורות טובות ובוודאי ישמור ואפילו יגדיל את קהל המעריצים של מקדונה – אבל מקום תשיעי, והכנסות של 3.5 מיליון דולר, מבהירים שהוא עדיין לא ממש במיינסטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully