וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהיג ההרכב Death In Vegas יתקלט בישראל

14.10.2012 / 11:46

ריצ'רד פירלס, שיתקלט במועדון רדיו EPGB בתל אביב, הוא מהמוזיקאים הבולטים שיצאו מלונדון בשנות ה-90, ומשלב ביצירתו טכנו, דאב, רוק ואמביינט

ריצ'ארד פירלס, מנהיג הלהקה הבריטית Death In Vegas, יגיע לתקלוט אינטימי ואקסקלוסיבי במועדון רדיוEPGB בתל אביב ב-29 באוקטובר. אלבומו הראשון של פירלס עם ההרכב, "Elvis" משנת 1998, נחשב למהפכני בעיקר בזכות הסינגל "Dirt", שהפך לאחד מלהיטי הדאנס הראשונים בימיו המוקדמים של ערוץ MTV.

באלבום השני של הלהקה, "The Contino Session", שינה פירלס כיוון ונעזר בכלי נגינה חיים, כמו גם בווקאליסטים מבריקים - ביניהם איגי פופ, סולן להקת פריימל סקרים בובי גילספי, וגם ג'ימי ריד, סולן להקת ג'יזס אנד דה מרי צ'יין, המופיעים בארץ השבוע. האלבום היה מועמד לפרס המרקיורי היוקרתי, והסינגל "Aisha" מתוכו, בשיתוף עם איגי פופ, הפך ללהיט ענק.

בהמשך כיכב סינגל אחר של פירלס בסרט "אבודים בטוקיו" של הבמאית סופיה קופולה, והוא אף ערך את אחד האוספים של מועדון הפאבריק הלונדוני הנודע. את פירלס מביאים לארץ אנשי הליין פקטוריאל, ביחד עם מועדון רדיו EPGB, אותו מועדון שאירח בעבר את התקליטן אפארט ואת ההרכב ג'וניור בויז. הכניסה לתקלוט תהיה חינמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully