וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם להקת דפש מוד חוזרת לישראל?

14.10.2012 / 19:25

לפי דיווחים, הלהקה בהנהגתו של דייב גהאן צפויה לחזור לישראל בחודשים הקרובים במסגרת סיבוב הופעות שישיק אלבום חדש, ארבע שנים אחרי ההופעה הקודמת בישראל

להקת הסינת'פופ הפופולרית דפש מוד, צפויה לחזור לישראל כארבע שנים לאחר ביקורה האחרון ב-2009, כך לפי פרסום בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס".

נציגיו של שוקי וייס, שהפיק את ההופעה הקודמת של דפש מוד בארץ, סירבו להגיב לפניית וואלה! תרבות בנושא. עם זאת, לפי דיווחים בכלי תקשורת בחו"ל, הלהקה מתכננת לקיים ב-23 באוקטובר מסיבת עיתונאים בפריז (שלקראתה יש גם ספירה לאחור באתר הרשמי של ההרכב), במהלכה מבטיחה הנהלת הלהקה "הכרזה מרגשת". כמו כן, צוין בהזמנה לעיתונאים ש"בשנה האחרונה דפש מוד הקליטו את האלבום החדש שלהם בסנטה ברברה שבקליפורניה ובניו יורק". מכאן ניתן להסיק שמסיבת העיתונאים תעסוק במועד יציאת האלבום החדש, וכן בהכרזה על סיבוב ההופעות שילווה אותו, כאשר השאלה היחידה שנשארת פתוחה היא האם הוא יכלול את ישראל גם הפעם.

כזכור, ההופעה האחרונה של דפש מוד בארץ התקיימה באיצטדיון רמת גן ב-10 במאי 2009, אז פתחה הלהקה את סיבוב ההופעות הבינלאומי שלה מול 50 אלף מעריצים ישראלים והשיקה את אלבומה הקודם, "Sounds of the Universe", זאת לאחר שבקיץ 2006 ביטלה מופע שתוכנן לה בישראל, בשל המצב הבטחוני באותה תקופה.

רוצים שדפש מוד יבואו לארץ? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully