וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהם השירים המושמעים ביותר בלוויות?

15.10.2012 / 14:53

פרנק סינטרה נמצא בפסגה, באופן מפתיע אדל לא מספיק מבוקשת, וג'ון לנון מוחרם בחלק גדול מהמקרים, כך לפי דו"ח של חברת לוויות בריטית

"Someone Like You", הלהיט של אדל, אמנם כבש את המצעדים הבינלאומיים, אבל דווקא בגזרת הלוויות השיר מדשדש והגיע רק למקום ה-22 בדירוג השירים המבוקשים של חברת Co-operative Funeralcare הבריטית, שמעניקה שירותי קבורה וארגון לוויות בממלכה המאוחדת.

בדו"ח שנתי שהוציאה החברה, בהתבסס על 30,000 לוויות שנערכו על ידה בשנה האחרונה, השיר המבוקש ביותר להשמעות בטקסי קבורה הוא "My Way" של פרנק סינטרה, שנמצא במקום הראשון והושמע ב-15 אחוז מהטקסים. במקום השני נמצא "Time To Say Goodbye" של אנדראה בוצ'לי ושרה ברייטמן, ובשלישי "Wind Beneath My Wings" של בט מידלר.

פרט מעניין נוסף שמופיע בדו"ח הוא שרבע מבתי הלוויות מסרבים לנגן את "Imagine" של גון לנון, בשל הרגישות שבמשפט "דמיינו שאין גן עדן".

עוד ניתן למצוא ברשימה את רובי וויליאמס במקום החמישי עם "Angels" המרגש, טינה טרנר עם "The Best" במקום ה-11, "Always Look On The Bright Side Of Life" העולץ של חבורת מונטי פייטון במקום ה-13, ו"My Heart Will Go On" של סלין דיון במקום ה-9, שמתברר שלא רק מעורר בקרב אנשים רצון למות, אלא גם מלווה אותם בדרכם האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully