וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורות נלהבות על "סקייפול", הסרט החדש בסדרת ג'יימס בונד

15.10.2012 / 15:55

מבקרים שצפו בסרט בהקרנת עיתונאים חגיגית בלונדון טוענים שמדובר באחד מהסרטים הטובים והרציניים ביותר בכל הסדרה, ומשבחים את ההופעות של דניאל קרייג וחוויאר בארדם

הציפיות מ"סקייפול", הסרט החדש בסדרת ג'יימס בונד, מרקיעות שחקים עוד יותר לאחר הקרנת טרום בכורה חגיגית, שנערכה בלונדון בסוף השבוע. ההקרנה, אליה הוזמנו מבקרי הקולנוע הבריטים ועוד מספר מבקרים אמריקאים נבחרים, זכתה לתגובות נלהבות, וביקורות ראשונות שמתפרסמות בעקבותיה מהללות את "סקייפול" כמעט פה אחד, משבחות את הופעתו של דניאל קרייג כבונד בסרט ומחמיאות לחאוויר בארדם על הופעתו כנבל הראשי.

טוד מקרתי מההוליווד ריפורטר כתב ש"הדבר המשמעותי ביותר בסרט הוא הופעתו של דניאל קרייג על המסך, והאופן בו דמותו נותנת תחושה של חיבור לבעיות אמיתיות שמציפות את העולם יותר מכל סרט בונד אחר, וזאת למרות סצינות פעולה מרהיבות, לוקיישנים גרנדיוזיים ודמויות אחרות שהן גדולות מהחיים". הטיימס הבריטי העניק לסרט חמישה כוכבים, בביקורת בה נכתב ש"סקייפול" הוא "סרט בריטי נהדר ... אין ספק שזאת הולכת להיות תרועת הניצחון של הסדרה, שמסמנת את החזרה לסרטי בונד הקלאסיים יותר". בגארדיאן נכתב ש"לבימוי המסחרר יש פחות במשותף עם סדרת סרטי בונד ויותר קשר לסרטי 'האביר האפל' של כריסטופר נולאן".

הסרט, בו מנסה בונד להציל את הסוכנת האגדית M מפני מזימת סייבר-טרור המאיימת על חייה, קצר שבחים גם בטלגרף, בו נכתב כי "הופעתו של בארדם בסרט הופכת אותו לרשע הטוב ביותר שהופיע בסרט בונד כלשהו מאז עידן רוג'ר מור". מור עצמו, אגב, טען לאחרונה בראיון כי בעיניו "קרייג הוא הבונד הטוב ביותר מכולם".

"סקייפול" הוא אחד מסרטי בונד המצופים והמדוברים ביותר בשנים האחרונות, בין היתר בזכות נבחרת החלומות שיצרה אותו: הבמאי סם מנדז, שעומד מאחורי "אמריקן ביוטי" ו"חלון פנורמי", והבחירה בו לבימוי הסרט התקבלה בפליאה בעולם הבידור בשל אופייה של הסדרה עד כה; הצלם רוג'ר דיקינס, שנחשב לאחד מגדולי הצלמים בהוליווד, ובין היתר צילם כמה מסרטיו הקודמים של מנדז, וכן כמעט את כל סרטי של האחים כהן; והזמרת אדל, ששרה את שיר הנושא מתוך הסרט. כל הגורמים הללו מוסיפים שמן למדורת ההייפ סביב הסרט החדש של בונד, שדמותו הקולנועית חוגגת השנה יום הולדת 50.

הסרט "סקייפול" עתיד לצאת ב-26 באוקטובר ברחבי העולם - כולל בישראל.

מחכים לסרט החדש? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully