וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 46: בון איבר נותן לנו הופעה בחינם

16.10.2012 / 1:45

החתיך אהוב המדור מעניק לכם הופעה לצפייה ישירה, ניל יאנג ממשיך לעשות תיאבון, קאבר עגמומי לריהאנה ועוד הרכב מניו ג'רזי שיעיף לכם את המוח. בלוג הרוק של מני אבירם

2012 ממשיכה להפתיע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלבום השבוע. טיטוס אנדרוניקוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

סיכומי השנה כבר לא כל כך רחוקים, ושאלוהים ישמור. כי 2012 באמת לא מפסיקה לתת ולתת, ועבר הרבה מאוד זמן מאז שהייתה שנת רוקנ'רול כזאת. את תואר אלבום השבוע כובש בקלילות החדש והשלישי של טיטוס אנדרוניקוס, "Local Business" - 50 דקות של Pאנק יפהפה, אינטנסיבי, מלודי וחכם של הלהקה מ – איך לא - ניו ג'רזי. שמעתי את האלבום הזה לפחות שמונה פעמים בשבוע האחרון, ואני לא יכול להפסיק. פטריק סטיקלס וארבעת חבריו עושים שילוב מוזיקלי כובש בין הקלאש, לפוגז ולברייט אייז, וכל הרוקנ'רול הזה עוטף טקסטים חכמים עם נטייה להבעת דעה בנושאים חברתיים, כמו שאפשר היה ללמוד מהסינגל הראשון והמבריק שכבר נוגן כאן, "In a Big City". הנה עוד שלושה היילייטס.

Pinback - Proceed to Memory / His Phase

עוד אלבום חדש שנראה לי שאבלה איתו לא מעט בתקופה הקרובה הוא "Information Retrieved" של הצמד הזה מסן דייגו, ששובר שתיקה בת חמש שנים. הם רגועים בהרבה מטיטוס אנדרוניקוס, אבל האלבום שלהם לא פחות כובש, ומבחינתי הוא סוג של פיצוי על זה שבן גיבארד כבר לא עמנו. כלומר, הוא לא מת, אבל המוזיקה שלו מתה, ולא עזר שעל האלבום החדש שלו הוא חתום בתור "בנג'מין גיבארד". הסחיות - פנים לדמותה. הנה שני קטעים שיהיה לכם קשה לומר להם לא.

Free Energy – Dance All Night

לא רק לקילרז יש פטיש קשה לאייטיז. פרי אנרג'י הם מפילדלפיה, וגם לבם שותת מגעגועים לעשור הכיף חיים ההוא, כפי שמוכיח מעבר לכל ספק השיר החדש שלהם, שלקוח מתוך אלבום שני שייצא בינואר, "Love Sign" (שם דביק). ייתכן שאני זקוק לעזרה, אבל אני מפתח רגשות כלפי השיר הזה.

RZA והבלאק קיז - The Baddest Man Alive

עוד שיר שקשה לי בלעדיו הוא שיתוף הפעולה הזה בין RZA והבלאק קיז, מתוך הפסקול של The Man With The Iron Fists"", הסרט ש-RZA עצמו ביים (וגם מככב בו כמובן) בעזרת קוונטין טרנטינו. בנובמבר יגיע הסרט הסופר-קול הזה, חגיגת קונג פו מדממת במיטב מסורת הז'אנר. הפסקול הלא-פחות-קול יגיח קצת לפני.

והנה הטריילר:

Smoke & Jackal – Fall Around

זה היה שבוע של שירים ממש טובים. סמוק אנד ג'קל הם הבסיסט של קינגז אוף ליאון, ג'ארד פולוויל, וניק בראון, הסולן של מונה – סוג של חקייני קינגז אוף ליאון. האי.פי הראשון שלהם, "EP1", כבר כאן.

ניל יאנג והקרייזי הורס - Ramada Inn

פנו לכם 17 דקות בשביל ניל יאנג והשיר הנוסף שהוא מוציא מתוך "Psychedelic Pill", האלבום החדש שלו ושל קרייזי הורס, שינחת בסוף החודש. ארוך ומשגע.

...And You Will Know Us by The Trail of Dead – Catatonic

הרכב נוסף שחוזר השבוע עם אלבום חדש, שמיני, מחזיק גם באחד מהשמות הכי מעולים בהיסטוריה של הרוק. "Catatonic", הסינגל הראשון מתוך "Lost Songs" של הטקסנים, הוא גם מהיר וגם עצבני.

FIDLAR – White on White

אחרי הציפיות האדירות שפיתחתי בעקבות "Elephant", הסינגל הראשון שהוציאו טיים אימפאלה מתוך החדש שלהם "Lonerism", די התאכזבתי מהאלבום השלם. יותר פסיכדליה מסטונר רוק, כזאת שמתפזרת מדי ולא מתפקסת. לזכותם של האוסטרלים יאמר שסינגלים הם יודעים לבחור. הנה השני.

Grizzly Bear – Speak in Rounds

כמה מחבריי הטובים לא מפסיקים לדבר על "Shields", האלבום החדש של גריזלי בר. אני כרגע פסול עדות מחמת חוסר התעמקות, אבל בשבילם, הנה הדובים כפי שנצפו בשבוע שעבר אצל ג'יי לנו עם השיר הקצת ארקייד פיירי הזה.

Bat For Lashes - We Found Love

כרגע אין לי כל כך מקום בלב למישהי חוץ מסולנג' נואלס, אבל צריך לפרגן גם לנטאשה קאן ולקאבר שלה ללהיט של ריהאנה. עגמומי ונאה.

בון איבר לייב

ואסיים עם הבאנקר של הבלוג, בון איבר כמובן. פנקן העשור מעניק לנו עכשיו הופעה מלאה מתוכנית הטלוויזיה "Austin City Limits" לצפייה. שעה של סתיו, כבר עכשיו.

Watch Bon Iver on PBS. See more from Austin City Limits.

פצצה מהעבר

הפינה הזאת אכזרית. מכריחה אותך להתמודד עם העובדה שאתה מתבגר, שאתה ילד רק בראש, דוחקת בך להקשיב למוזיקה שמזכירה לך שיש זמן שנלקח ולא יוחזר. 10 שנים חלפו מאז שהשיר הזה של הוט הוט היט הקנדים היה להיט אינדי. עשר שנים. לא מצחיק. אם זה מנחם מישהו, הם עדיין בסביבה והוציאו עוד שלושה אלבומים אחרי הבכורה המוצלחת שלהם מ-2002, "Make Up the Breakdown". אותי זה פחות מנחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully