וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכים שנית: כל גיבורי הקומיקס שיחזרו השנה לקולנוע

אם חשבתם שהשנה החולפת הייתה טובה לסרטי הקומיקס, חכו שתראו את השנה הבאה, עם סופרמן, איירון מן, קפטן אמריקה ות'ור. טור קומיקס

2013 הולכת להיות שנה גדולה עבור סרטי קומיקס. אם חשבתם ש"הנוקמים" ו"עלייתו של האביר האפל" עושים שנה מפוצצת, מה תגידו על שנה עם "איירון מן 3", "ת'ור 2", ריבוט של סופרמן, וולברין חדש וקפטן אמריקה חדש? טוב, קפטן אמריקה לא חוזר לקולנוע ב-2013, כי אם ב-2014, אבל אנחנו מכניסים אותו לכאן בכל מקרה. למה? כי בא לנו.

המשותף לסרטים האלה הוא שאנחנו אמנם לא יודעים על מה בדיוק הם יהיו, אך השמות שלהם והפרטים שכן הוצגו או דלפו, מאפשרים לנחש, ולא פחות חשוב מכך, מאפשרים להמליץ על חומרי קריאה שיעזרו לכם להבין מי נגד מי או לצעוק "בקומיקס זה היה יותר מגניב".

איירון מן 3

איש הברזל (להבדיל מאיש הפלדה, עליו נכתוב עוד מעט) הוא אחד מגיבורי העל האהובים ביותר כיום, ושני הסרטים הפופולריים - כמו גם תפקיד ראשי ב"הנוקמים" - רק תרמו לפופולריות הזו. במארוול החליטו לקחת את אחד הסיפורים האהובים ביותר מהשנים האחרונות של איירון מן כבסיס לסרט השלישי.

הסיפור הוא "Extremis" של וורן אליס משנת 2005. מדובר בסיפור אודות וירוס מתוחכם שנופל לידיים הלא-נכונות, ויוצר סוג חדש של נבל על, שמצריך מאיירון מן לעשות שינוי מאוד רדיקלי בדרך הפעולה שלו כדי לנצח את הנגע החדש. ובדרך, הוא עושה שדרוג ממש מגניב לחליפה. וכן, כדאי לקרוא את הסיפור הזה בלי שום קשר לסרט.

ת'ור 2

למעשה, שמו הרשמי של הסרט הוא "ת'ור: העולם האפל". וכבר עכשיו, אנחנו יודעים במי יילחם ת'ור הפעם. לצערם הרב של כולם, לוקי מפנה את מקומו למלקית' (Malekith), או בשמו המלא מלקית' הארור. מדובר במנהיג של האלפים האפלים מהעולם סוורטלפהיים. הוא הופיע לראשונה ב-1984, בקו עלילה בו הוא מנסה להשתלט על ארון הקבורה של החורפים העתיקים - ואז הוא מת. ואז הוא לא באמת מת. כמו כל נבלי העל המוצלחים, הוא חוזר מדי כמה זמן. הפעם הוא יחזור עם צבא של אלפים אפלים, ות'ור ייאלץ להילחם בו הן באסגרד והן בעולמות אחרים. וכך, השמועה היא שהסרט יתמקד הרבה פחות בכדור הארץ מאשר קודמו.

מלקית' מעולם לא היה נבל על מאוד פופולרי בעולם של ת'ור, והוא הופיע עד כה בפחות מ-30 חוברות של הסדרה. אם אתם רוצים להכיר אותו, חוברות 344-350 הן הכתובת שלכם. כמו חוברות ישנות אחרות, תוכלו לקרוא אותן במאגר החוברות הדיגיטלי של מארוול. בתשלום, כמובן.

סופרמן: איש הפלדה

איש הפלדה, שממריא ביוני 2013 מחדש לאחר ש"סופרמן חוזר" התברר ככושל למדי, החליט שלא להציב את סופרמן מול אויבו הגדול לקס לות'ור. במקום זה, לתפקיד הנבל נבחר זוד - הגנרל זוד בשבילכם. הסרט עצמו יעסוק בהפיכתו של קלארק קנט לסופרמן. כי זה סיפור שלא ראינו מספיק פעמים, מסתבר.

ואם את הסיפור על סופרמן והטסתו מכוכב הלכת קריפטון לפני שהכוכב מתפוצץ הרבה אנשים מכירים, זוד הוא אמנם נבל על איקוני אך בעיקר בעקבות הופעותיו הקולנועיות והטלוויזיוניות, לא בזכות הקומיקס. ואתם יודעים מה, זה בסדר, לא צריך לדעת הרבה יותר מכך שהוא מגלומני ואלים להחריד - אבל למה שלא תקראו על זוד הרוסי.

זוד הרוסי הוא בן של שני קוסמונאוטים רוסים, שמושפע כשהוא עוד בבטן אמו מקרינה של החללית בה סופרמן מגיע לכדור הארץ. ואז הוא מושפע מרוחו של זוד האמיתי, ומנסה להשמיד את העולם בערך. לא עובד לו, למסכן, אבל הסיפור עדיין משעשע. הוא מתחיל בגליון 780 של Action Comics, אך לצערנו DC טרם השיקה גרסת אונליין לספריית העבר שלה, אז לא תוכלו לקרוא אותו אונליין בצורה חוקית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

וולברין

לאחת הדמויות הפופולריות ביותר של חברת מארוול קשה בלי חבריה מהאקס-מן. כשוולברין קיבל סרט משלו, הסתבר שפרויקט הסולו שלו כושל למדי. נכון, האיש והטופרים עדיין היה שקט ומגניב, אבל הסיפור היה מטופש למדי והסוף אנטי-קליימטי להפליא. אבל הפעם, הפעם המצב אמור להיות שונה. כי הסרט החדש אינו המשך ישיר לסרט הקודם, כי אם עיבוד של מיני-סדרה מפורסמת ואהובה מאוד, שנכתבה על ידי כריס קלרמונט ואוירה על ידי פרנק מילר ("Sin City", "300") ב-1982.

הסדרה עוקבת אחר מסעו של וולברין ליפן, זוגיותו עם מתנקשת יפנית ומלחמתו בנינג'ות. כן, וולברין נגד נינג'ות. ואם זה לא מספיק, המיני-סדרה גם כתובה היטב, נראית נהדר ובאמת מעניינת.

קפטן אמריקה: חייל החורף

לכל אורך מלחמת העולם השניה, נלחם קפטן אמריקה בנאצים בעזרת הסיידקיק שלו, באקי. אך כשהמטוס שלהם הופל בשלהי המלחמה, שניהם נחשבו למתים. קפטן אמריקה חזר לאחר היעדרות ממושכת, והותאם לרוח שנות ה-60 העליזות. באקי? ובכן, לא ממש. במשך עשרות שנים, הוא היה נחשב למת-תמידי כמו הדוד של ספיידרמן.

ואז, ב-2005, הוא חזר, תחת השם "חייל החורף". ולא סתם חזר, התברר שהוא נמצא על ידי הסובייטיים והפך למתנקש סובייטי. כי זה הגיוני, כן? חופרים חייל אמריקאי מהקרח, שמים לו יד ביונית ושולחים אותו להרוג אנשים; ובין לבין שומרים אותו בהקפאה קריוגנית. שלא ירקיב, או משהו. ואז גם מסתבר שבאקי, שקיבל את אותה הנוסחה שקפטן אמריקה קיבל, גם לא מזדקן. האמת היא שבאקי הוא דמות מעניינת. רדוף על ידי מעשי הזוועה שביצע בזמן שהיה מחסל קומוניסטי, הוא לא דמות עליזה ושמחה של שנות ה-40. סיפורו הקולנועי, יש להניח, יהיה דומה מאוד, מה שנותן פוטנציאל לסרט מעניין למדי.

ומה קוראים? ובכן, את הסיפור הראשון בו באקי חוזר, כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully