וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל האופרה במצדה בוטל

17.10.2012 / 20:43

בשל קיצוצים תקציביים וקושי בגיוס משאבים, החליטה האופרה הישראלית לדחות בשנה את הפסטיבל, שאמור היה להתקיים בפעם הרביעית בחודש יוני 2013

בשורה מצערת לחובבי התרבות הגבוהה בארץ: האופרה הישראלית הודיעה כי תדחה את פסטיבל האופרה במצדה בכשנה. הפסטיבל, המתקיים מזה 3 שנים, היה אמור להיפתח בפעם הרביעית בחודש יוני 2013, ובמקום זה יתקיים רק בחודש יולי 2014.

פסטיבל האופרה במצדה הוא מאירועי התרבות הגדולים והמרכזיים באזור ים המלח, נחשב להצלחה ומשך אליו לאורך השנים למעלה מ-160 אלף צופים. כמו כן העניק האירוע תנופה כלכלית לאיזור, הן בזכות אלפי התיירים שמשך למצדה, והן בשל העובדה שבכל שנה נטלו בו חלק 2,500 עובדים. כעת, בשל קיצוצים תקציביים, קושי בגיוס משאבים מגופים ציבוריים ומסחריים, וכן בשל הבעיות הכלכליות במשק, החליטה האופרה הישראלית שאין אפשרות לקיים את הפסטיבל במהלך 2013.

"לצערנו ,למרות ההצלחה הגדולה של הפסטיבל לא נוכל לקיימו השנה", מסרה מנכ"ל האופרה, חנה מוניץ, בהודעה הרשמית. "ההחלטה היתה כואבת, אך מחוייבת מציאות ומבטאת אחריות כלפי האופרה, עובדיה וקהלה. נחזור אל הפסטיבל במצדה ביוני 2014. ובינתיים נמשיך עם הפקות העונה של האופרה במשכן".

מתבאסים על הביטול? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully