וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הקליפ שהעליב את ליידי גאגא

18.10.2012 / 12:29

בקליפ חדש ושערורייתי של להקת Die Antwoord, בת דמותה של ליידי גאגא נחטפת באפריקה, יולדת שרץ ונטרפת על ידי אריה

ליידי גאגא היא מהזמרות המצליחות והאהובות בעולם, אבל מסתבר שיש גם מי שלא נשבה בקסמה, למשל חברי Die Antwoord, הרכב היפ-הופ דרום אפריקאי שערורייתי, שהחליט להיכנס בגאגא חזיתית. הקליפ החדש שלהם לשיר "Fatty Boom Boom" הוא אחת הפארודיות הגרפיות, האכזריות והמבדרות ביותר על גאגא מאז ומעולם.

לפני מספר חודשים הציעה ליידי גאגא לדי אנטוורד להיות מופע החימום בסיבוב ההופעות הקרוב שלה בדרום אפריקה, אך הלהקה סירבה. "ליידי גאגא הציעה לנו לחמם אותה", אמר אז נינג'ה, מנהיג ההרכב, בראיון, "ואמרנו 'לא, תודה'; המוזיקה שלנו היא לא איזה חרא שטחי וחלש". הקליפ החדש הוא התייחסות ארוכה לאותה הצעה שזכתה לסירוב מפתיע: בקליפ, דמותה של ליידי גאגא, לבושה בחליפת הבשר המפורסמת שלה (אותה לבשה גאגא האמיתית בטקס פרסי MTV בשנת 2012), נוסעת ברחובות דרום אפריקה במסגרת סיור מודרך שמציג בפניה את כל הקלישאות החבוטות ביותר על חוסר התרבות של האפריקאים – מחיות פרא משוטטות ברחוב ועד מדריך שמתייחס לרמזורים כאל "רובוטים".

לאחר מכן, היא נתקלת בנגני רחוב – חברי די אנטוורד עצמם – ובהתייחסות ישירה למציאות אומרת "אולי אני אקח אותם להיות מופע החימום שלי". ואז העניינים באמת יוצאים מכלל שליטה, כשגאגא נחטפת, יולדת שרץ בביקור אצל גניקולוג וחליפת הבשר שלה נטרפת על ידי אריה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא כשר. ליידי גאגא/מערכת וואלה!, צילום מסך

גאגא עצמה, שככל הנראה הייתה מעריצה גדולה של ההרכב הדרום אפריקאי לפני התקרית האחרונה, לא נשארה חייבת והגיבה מיד בחשבון הטוויטר שלה. "אני חושבת שאתם פריקיים, אבל אין לכם להיט", צייצה גאגא הנעלבת בהתייחסה לשירם של די אנטוורד, I Fink U Freeky"" – ואז הוסיפה בעוקצנות "100 אלף כרטיסים כבר נמכרו לסיבוב ההופעות בדרום אפריקה".

הציוץ עורר תגובות מעורבות בטוויטר, כשמעריציה של גאגא מחזקים אותה ומביעים "גועל" מהקליפ, ואילו חובבי די אנטרווד - מעטים יותר, כמובן - מהללים את הקליפ ולועגים לליידי באמצעות הביטוי "Prawn Star" (משחק מילים על סוג השרץ שגאגא יולדת בקליפ). חברי די אנטוורד, מצידם, לא התרגשו, וצייצו "ליידי, את אולי יותר 'גדולה' מאיתנו, אבל אנחנו עדיין יותר קולים ממך... וגם אין לנו שרצים באיברים המוצנעים שלנו".

די אנטרווד נחשבים להרכב שנוי במחלוקת מאז ומתמיד, בעיקר בזכות הקליפים הקיצוניים שלהם, שכללו עד היום הופעת אורח של גמד הסובל ממחלת הפרוגריה (והלך לעולמו לפני כשנה), זרגים מרקדים ושמלות עשויות מעכברים.

אחרי ג'סטין ביבר: גם ליידי גאגא הקיאה על הבמה. צפו

הברקה או פרובוקציה זולה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully