וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואקין פיניקס על פרסי האוסקר: "זה בולשיט מוחלט"

19.10.2012 / 12:21

השחקן, שכיכב השנה ב"המאסטר" ורבים מנבאים לו מועמדות באוסקר, הבהיר בראיון שהוא לא נלהב במיוחד מעונת הפרסים

האם חואקין פיניקס הרס לעצמו את הסיכויים לזכות בפרס השחקן הטוב ביותר בטקס האוסקר הקרוב? זה תלוי בעיקר במדד האגו של חברי האקדמיה האמריקאית לקולנוע. בראיון למגזין Interview אמר פיניקס, ששיחק השנה ב"המאסטר" של פול תומאס אנדרסון וקיבל שבחים על ביצועיו, שהוא שונא את כל מה שקשור לעונת הפרסים וממש לא מחכה לשחזר את החוויה שעבר ב-2006, כשהיה מועמד לפרס השחקן הטוב ביותר על הסרט "הולך בדרכי" בו גילם את ג'וני קאש.

"המאסטר": חואקין פיניקס מציל את הסרט. ביקורת

"אני חושב שזה בולשיט מוחלט ואני לא רוצה לקחת חלק בזה", אמר פיניקס בראיון. "לגרום לאנשים להתחרות אחד בשני, זה הדבר המטופש ביותר בעולם. התקופה שבה התעסקתי בכל עניין הפרסים עם 'הולך בדרכי' היתה ממש לא נוחה עבורי". בניסיון למתן את היהירות שלו, פיניקס הוסיף ש"אני לא יודע איך להסביר את זה, זה לא שאני חושב שאני מעל כל זה - אבל אני לא חושב שאי פעם יהיה לי נוח עם הדברים האלה".

בשלב זה לא ברור כמה השפעה, אם בכלל, תהיה לאמירות הללו על הסיכוי של פיליפס להיות מועמד ואולי אף לזכות בפרס. בין המקרים שבהם שחקנים בזו לטקס האוסקר ובכל זאת נאלצו למצוא בבית מקום לפסלון ניתן למנות את השחקן ג'ורג' סי סקוט שכינה את הטקס כ"צעדת בשר" ובכל זאת זכה בפרס על תפקידו בסרט "פטון" ב-1970. עוד זכור בהקשר זה מרלון ברנדו, שסירב בשנת 1972 לקבל את פרס האוסקר על תפקידו ב"הסנדק", ושלח צעירה ממוצא אינדיאני שתעלה על מטעמו על הבמה ותדחה את הפרס כמחאה על היחס לאנשיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully