וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: בן אפלק ממשיך במירוץ לאוסקר

21.10.2012 / 15:35

"פעילות על טבעית 4", הסרט החדש בסדרת מותחני האימה המצליחה, אמנם מוביל את הטבלה, אבל דווקא "ארגו" של אפלק מתגלה כלהיט קופתי ומתקרב אל הפסלון הנכסף

בפעם הרביעית בתוך ארבע שנים, "פעילות על טבעית" במקום הראשון. סדרת סרטי האימה הזולים יוצאת לאקרנים באופן קבוע בשבוע שלפני ליל כל הקדושים, ועד היום אף סרט בסדרה לא פספס את ההזדמנות לשהות בצמרת טבלת שוברי הקופות של אותו שבוע. למרות זאת, הסרט הרביעי בסדרה מסמן, אולי, את תחילת הדעיכה שלה: על פי הערכות מוקדמות הסרט צפוי להכניס בסוף השבוע כ-32 מיליון דולר, ירידה משמעותית מ-40 המיליון שהכניס "פעילות על טבעית 2" בסוף השבוע הראשון שלו, שלא לדבר על 52 המיליון של "פעילות על טבעית 3". זה לא אומר שצריך להספיד את הסדרה: מכיוון שהסרטים האלה זולים מאוד להפקה, ההכנסות של "פעילות על טבעית 4" הן די והותר כדי להשאיר את האולפן מרוצה ושבע רצון לחלוטין, ואין חשש שלא נראה את "פעילות על טבעית 5" בשנה הבאה.

פעילות על טבעית 4.
"ילדי, הולכים לעשות כסף". מתוך "פעילות על טבעית"

"אלכס קרוס", המותחן שהיה אמור להביא את כוכב העל השחור טיילר פרי גם לקהל הלבן, כשל בכל דרך אפשרית. הסרט הגיע רק למקום החמישי השבוע, עם הכנסות של כ-12 מיליון דולר – הפתיחה הגרועה ביותר בכל הקריירה של טיילר פרי. נראה שלא רק שהסרט לא הצליח להביא לבתי הקולנוע קהל חדש, גם קהל האוהדים הקבוע של פרי נשאר בבית. הוא ימשיך, כנראה, לייצר קומדיות שבהן הוא מחופש לסבתא, אבל זאת כנראה הפעם האחרונה שבה נראה אותו בתפקיד שוטר קשוח.

אבל הזוכה האמיתי של השבוע היה בן אפלק. בעוד הסרטים שהובילו את הטבלה בשבוע שעבר - "חטופה 2" ו"Sinister" – צונחים במהירות, "ארגו" בבימויו ובכיכובו של אפלק, שנתמך על ידי ביקורות מהללות, כמעט שלא ירד בהכנסותיו מהשבוע שעבר – 16.5 מיליון דולר, ירידה של 15% בלבד, מה שמשאיר אותו במקום השני השבוע. זה הישג נהדר עבור כל סרט, ובפרט עבור סרט מתח למבוגרים. ההצלחה המתמשכת הזאת מראה ש"ארגו" אהוב מאוד לא רק על המבקרים אלא גם על הקהל, ומחזקת עוד יותר את המעמד שלו כאחד הסרטים המובילים במירוץ לאוסקר.

מחכים ל"ארגו"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully