וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: כמה אשטון קוצ'ר הרוויח השנה?

23.10.2012 / 13:20

אשטון קוצ'ר הוא המרוויח הכי גדול בטלוויזיה, ריאליטי על קעקועים אסוניים, דיסני מסתבכת עם הקהילה ההיספנית בארצות הברית ועוד חדשות טלוויזיה

המדובר: מי המרוויחים הגדולים בטלוויזיה האמריקאית?

מגזין פורבס דירג את רשימת המרוויחים הגדולים של הטלוויזיה האמריקאית, כאשר במקום הראשון ניצב כוכב "שני גברים וחצי", אשטון קוצ'ר, עם 24 מיליון דולר שהרוויח בשנה החולפת. הכוכב שלצדו, ג'ון קרייר – שגם זכה השנה בפרס האמי לשחקן הראשי הטוב ביותר בקומדיה – נמצא נמוך יותר ברשימה עם 13 מיליון דולר בשנה. לצד שמו של קוצ'ר הוזכר קודמו בתפקיד, צ'רלי שין, שעם אותה תוכנית הוביל גם הוא את רשימת כוכבי הטלוויזיה המרוויחים של השנה שעברה – אבל עם 40 מיליון דולר בשנה. בחישוב לא נכללו הוצאות על סוכן, מנהל והשקעות כואבות נוספות שמגיעות עם המעמד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ועוד לא דיברנו על חברה שלו. אשטון קוצ'ר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי קוצ'ר מככבים ברשימה יו לורי ("האוס") שקיבל בעונה האחרונה של הסדרה 18 מיליון דולר וריי רומנו ("כולם אוהבים את ריימונד", "גברים בגיל הזה") עם צ'ק באותו סכום. אחריהם אלק בולדווין ("רוק 30") עם 15 מיליון דולר, מארק הרמון ("NCIS") שנהנה מאותה משכורת וטים אלן ("גבר מי שנשאר אחרון") עם 14 מיליון דולר.

בתחתית (כמה עצוב) הרשימה נמצאים פטריק דמפסי (ד"ר מקדרימי ב"אנטומיה של גריי") עם 12 מיליון דולר בשנה, ג'ים פרסונס וג'וני גלאקי ("המפץ הגדול") עם 8 מיליון דולר וג'ייסון סיגל ("איך פגשתי את אימא") עם סכום דומה.

המיותר: דיסני מציגים נסיכה לטינית – ונתקלים בטענות על גזענות

לאחר שנים של הגמוניה לבנבנה, דיסני החליטו בשנים האחרונות להכניס קצת צבע לנסיכות שלהם. אחרי "הנסיכה והצפרדע", שכלל נסיכה שחורה, פורסם לפני מספר חודשים כי הנסיכה החדשה בממלכת המצוירים תהיה נערה לטינית בשם סופיה, בסרט חדש בשם “Sofia the first: once upon a princess”. הסרט יעלה לשידור בערוץ דיסני ב-18 בנובמבר ויהפוך ב-2013 לסדרה שתוקרן גם בערוץ דיסני ג'וניור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הכל התנהל על מי מנוחות, עד שאתרי הבידור התחילו לדווח שדיסני מנסה לטשטש את זהותה של סופיה בקידום המכירות של הסרט. נשיא קואליציית המדיה ההיספנית הארצית בארה"ב, אלכס נוגלס, הביע זעם על אופן קידומו של הסרט, ואמר כי הוא אינו מבין מדוע דיסני לא מציינים מפורשות שמדובר בנסיכה לטינית. "אנחנו צורכים המון טלוויזיה, ואני פשוט לא מבין את חוסר הנכונות של המפיקים להיות כנים ולהגיד: 'הבחורה הזאת לטינית'". רשמית, הנסיכה סופיה באה מארץ דמיונית, אבל גם זה לא מרצה את נוגלס. "זו יכולה להיות מדינה דמיונית, אבל רק תגידו שהיא היספנית. אני ממש כועס על זה", אמר. מדיסני נמסר כי הסרט ושחקניו "הם השתקפות לקו עלילה מגוון ורב תרבותי והתגובות המוקדמות הטובות ל'סופיה' רק מוכיחות זאת".

הביזאר: קעקועים שהפכו לסיוט מגיעים לריאליטי

לעשות קעקוע זה מלחיץ, אבל כמה מלחיץ זה לעשות קעקוע ולגלות שמה שהוטבע לך לנצח על הגוף הוא לא הציור אליו התכוונת? זה בדיוק הנושא של סדרת הריאליטי החדשה “Tatoo Nightmares” של רשת Spike TV שעלתה השבוע לשידור. הסדרה מסייעת לאנשים להפוך את הציור המכוער ליצירת אומנות שאפשר להסתכל עליה במראה.

קחו למשל את סיפורה של אריקה. לאחר הפצרות מצד בחור שפגשה בחנות משקאות, היא החליטה לקעקע את קו הרקיע של לוס אנג'לס על גבה. התוצאה נראית כמו משהו שילד בן חמש קשקש כשאמא שלו לא הסתכלה. אריקה סיפרה שבזמן שהמקעקע עשה את עבודתו, היא הבחינה כי האישונים שלו מורחבים משימוש בסמים. "ברגע זה ידעתי שעשיתי את טעות חיי". אמן הבית של התוכנית, "ביג גאס", עמל במשך שבע שעות, ובסופן הצליח לתת לאריקה את קו הרקיע של לוס אנג'לס עליו חלמה.

ליהוק שיחוק: השחיינית האולימפית מיסי פרנקלין מגיעה ל"שקרניות קטנות"

מהבריכה הגדולה למסך הקטן: מיסי פרנקלין, השחיינית שזכתה בארבע מדליות זהב באולימפיאדת לונדון 2012, צפויה להגיע בקרוב להופעת בכורה טלוויזיונית בסדרת הנעורים "שקרניות קטנות". פרנקלין בת ה-17 תגלם את עצמה, ותגיע למקום עבודתה של השחיינית התחרותית של תיכון רוזווד, אמילי.

פרנקלין מצטרפת בכך לחברה לנבחרת האולימפית, השחיין ריאן לוכטה, שיצא מהבריכה היישר לתפקידי אורח ב"90210" ו"רוק 30".

לינק לעת צרה: כך תשלימו את כל עונות "הסופרנוס" ביום אחד

כל כך הרבה סדרות – כל כך מעט זמן: אם גם אתם מהנהנים בשקט בזמן שמדברים על "הסופרנוס" מבלי לדעת דבר וחצי דבר על סדרת המופת, הלינק הזה הוא בשבילכם. כאן תוכלו למצוא רשימת פרקים מפורטת שתאפשר לכם להשלים את עלילת שש העונות של הסדרה באמצעות צפייה ב-10 פרקים בלבד. יום כיפור אחד ואתם כבר יודעים על מה כולם דיברו ב-2007.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למי יש כוח לראות הכל. מתוך "הסופרנוס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקטע שעשה לנו את השבוע: "קומיוניטי" מתכוננים לעונה חדשה

המעריצים כבר לא יכולים לחכות לעונה החדשה (והאחרונה) של הקומדיה "קומיוניטי", ולא ברור עוד כמה זמן הם יצטרכו לחכות. למרות שהובטח כי הסדרה תעלה ב-19 באוקטובר, תאריך הבכורה נדחה וכעת לא ברור מתי היא תעלה. כמובן שהדבר לא יעבור מתחת לרדאר של כוכבי הסדרה שכבר הכינו סרטון פארודי על הנושא. צפו בטרוי ועבד מתכוננים לפתיחת השנה האקדמית שלהם, ולא באמת יודעים מתי היא תתחיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully