וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרית חדד וניקוס ורטיס יופיעו יחד בישראל

23.10.2012 / 8:29

חדד והזמר היווני הנודע, שכבר שיתפו פעולה בדואט "משחק החיים", יאחדו כוחות בהופעת ענק משותפת בהיכל נוקיה, ויבצעו ביחד שירים מהרפרטואר של שניהם

שרית חדד ממשיכה להרחיב את אופקיה המוזיקליים, ותיפגש על הבמה עם אחד מהכוכבים הגדולים של המוזיקה היוונית, שזכה להצלחה גם בארץ, ניקוס ורטיס. השניים ייפגשו על הבמה בהופעה משותפת שתתקיים בהיכל נוקיה בתל-אביב ב-27 בנובמבר, במהלכה יבצעו להיטים מוכרים מן העבר לצד קטעים חדשים ומפתיעים. זה אינו המפגש הראשון של חדד עם ורטיס: בשנה שעברה הם שחררו את הדואט "משחק החיים", שנכלל באלבום האולפן האחרון של חדד, "20".

אלבומו הראשון של ורטיס, "Poli Apotoma Vradiazei", יצא בחברת התקליטים יוניברסל בשנת 2003 וזיכה אותו בתואר "הזמר החדש הטוב ביותר" מטעם הפרדרציה לתקליטים של יוון. מאז הוציא ורטיס חמישה אלבומים נוספים. כמה מבכירי הזמר הים תיכוני בישראל ביצעו גרסאות דוברות עברית לשירים שבוצעו במקור על ידי ורטיס, כולל הלהיט "זה אני" של אייל גולן ו"פעם בחיים" שביצעו שלומי סרנגה ומושיק עפיה. כל אלבומיו של ורטיס מלבד האחרון הגיעו ביוון למעמד של אלבום פלטינה, ואלבומו הרביעי אף העפיל למעמד של פלטינה מרובעת. ורטיס הופיע בשנה שעברה בישראל, אך הפעם מצפה לקהל מעריציו חוויה שונה לגמרי.

בימים אלה מסיימת שרית חדד את העבודה על אלבומה הבא, ובמקביל מצטלמת לעונה החדשה של תכנית הכשרונות " The Voice" שם היא משמשת כמנטורית. בהופעה המתוכננת שלהם יופיעו חדד וניקוס ורטיס בנפרד, ולאחר מכן יחברו לביצועים משותפים. מכירת הכרטיסים למופע תיפתח היום באתר ובמוקד הטלפוני של קופת תל אביב.

שרית חדד וניקוס ורטיס - שילוב מנצח? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully