וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 70 שנה: קלארק קנט (סופרמן) פורש מעולם העיתונות

23.10.2012 / 15:41

המשבר הכלכלי לצד זילות המקצוע, גרמו לקלארק קנט, האלטר-אגו המשעמם של סופרמן, לפרוש מהעיתון בו הוא עובד

זו לא ציפור, גם לא מטוס - זהו איש מובטל. קלארק קנט, הצבי יחזקאלי של העיתונות האמריקאית בעולם הקומיקס של DC, עתיד להגיש את התפטרותו לעיתון בו הוא עובד, הדיילי פלאנט. קנט משמש ככתב בעיתון זה יותר מ-70 שנה, מאז שנת 1938, אז יצאה חוברת הקומיקס הראשונה של סופרמן. ההחלטה לזנוח את עולם הפרינט התקבלה אצלו ברגע שהבין כי אין לו עתיד בתחום. יש לקוות כי תשלומי הפנסיה שיופרשו יהיו שווים את המהלך האמיץ.

הדרמה עתידה להתרחש בחוברת הקומיקס הבאה של "סופרמן", במהלכה קנט ינהל ויכוח קולני עם עורך העיתון, פרי וויט, שנוזף בו על כך ש"אינו מביא מספיק סיפורים על סופרמן".

בעקבות הלחץ שמופעל על העיתון מתוך תאגיד שידורי גלאקסי שרכש אותו, ומעדיף שהתכנים יהיו בעלי אופי בידורי ולא חדשותי, קנט מחליט שכלו כל הקיצים. הוא מודיע לעורך שהוא מתפטר ויוצא בסערה מהמשרד אל מול עיניהם המשתאות של שאר העובדים, שמאזינים בשקיקה לריב ביניהם. זוהי רק תקרית דרמטית אחת מיני רבות שהתרחשו לאחרונה בחייו הסוערים של סופרמן, שלא מזמן גם נפרד מהמיתולוגית לואיס ליין והתקרב מאוד אל וונדר וומן.

"זה מה שקורה כשבחור בן 27 יושב מאחורי שולחן וצריך לקבל הוראות מתאגיד שכוונותיו שונות מאוד מאלה שלו", הסביר כותב "סופרמן" הנוכחי, סקוט לובדל. "סופרמן הוא האדם החזק ביותר על הפלנטה, אבל כמה הוא יכול לשבת במערכת עם מישהו שנושף בעורפו ונוזף בו כאילו הוא האדם הכי פחות חשוב בעולם?", אמר.

ומה בנוגע לעתידו של קנט, שלא יוכל להתפרנס רק מלהיות גיבור-על? לובדל לא מוכן להתחייב על המשך העלילה אך הסכים לרמוז שאולי קנט "יהפוך להיות בלוגר". טוב, תראו מה זה עשה לאריאנה האפינגטון.

מה אתם חושבים על הפרישה של קלארק קנט מהמקצוע? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully