וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ג'יימס בונד הבא יהיה שחור?

26.10.2012 / 0:06

נעמי האריס המככבת ב"סקייפול", הסרט החדש בסדרה, סיפרה בראיון שהשחקן השחור אידריס אלבה ("הסמויה", "לותר") נפגש עם מפיקי הסרט, ועשוי להיכנס לנעליו של סוכן הוד מלכותה

חגיגות ה-50 לדמותו הקולנועית של ג'יימס בונד בעיצומן, עם צאת הסרט ה-23 בסדרה, "סקייפול", שזוכה לתשבוחות גורפות כמעט מצד המבקרים – אבל האם יכול להיות שהבונד הבא יהיה שונה מאוד מהנוכחי? על פי נעמי האריס, המככבת בסרט החדש, סיכוי לא רע שבסרט הבא יוחלף דניאל קרייג בשחקן שחור.

האריס אמרה בראיון להאפינגטון פוסט שהשחקן הבריטי אידריס אלבה, שהצטלם איתה לאחרונה לסרט ביוגרפי חדש על חייו של נלסון מנדלה, עשוי להיות הבא שייכנס לנעלי סוכן הוד מלכותה, ואף קיים שיחות בנושא עם מפיקת הסרטים, ברברה ברוקולי. "לא ידעתי שזה בכלל עומד על הפרק", סיפרה האריס, "אבל אז עשיתי סרט ביחד עם אידריס, והוא סיפר שנפגש בנושא עם ברברה, וישנה בהחלט אפשרות שהבונד הבא יהיה שחור. אם זה אכן יקרה, אני בעד אידריס לתפקיד, כי עבדתי איתו והוא בחור נהדר".

אלבה, כוכב סדרות הטלוויזיה "הסמויה" ו"לותר" – שעל תפקידו בה זכה בפרס גלובוס הזהב – הסתייג בעבר מהאפשרות שיגלם את דמותו של המרגל המיתולוגי רק בזכות הגימיק של צבע עורו. "אבא שלי שאל אותי 'אם תוכל לעשות את זה, תעשה את זה?'", אמר אלבה בשנה שעברה בראיון לתחנת הרדיו האמריקאית NPR. "ואני אמרתי, 'כן, אני אעשה את זה, אבל אני לא רוצה שיקראו לי ג'יימס בונד השחור הראשון'. אתה מבין למה אני מתכוון? שון קונרי לא היה ג'יימס בונד הסקוטי ודניאל קרייג הוא לא ג'יימס בונד עם העיניים הכחולות. אז אני לא רוצה להיות ג'יימס בונד השחור". עם זאת, בהמשך הראיון התבדח אלבה ואמר ש"אם סוני יציעו לי את התפקיד, אני לא רק אקח מונית אליהם, אלא אקח את הנהג כבן ערובה, אקפוץ מהמכונית תוך כדי נסיעה, אקפוץ היישר לאופניים שממתינים לי בחוץ, ואז אקפוץ על כנף של מטוס, אנחת על הגג של אולפני סוני, אזחל דרך מערכת המיזוג ואנחת במשרדים".

סיקור מיוחד: ג'יימס בונד חוגג 50 ומשיק את "סקייפול"
ג'יימס בונד שחור - רעיון טוב? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully