וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנולד שוורצנגר חוזר לתפקיד קונאן הברברי

26.10.2012 / 10:08

לאחר 30 שנות המתנה, ישוב מושל קליפורניה לשעבר לגלם את הדמות שהפכה אותו לכוכב קולנוע, בסרט חדש המתאר את הלוחם המיתולוגי בגיל העמידה

ארנולד שוורצנגר נחוש להשאיר את השערוריות והסקנדלים מאחור, ולהחיות את הקריירה הקולנועית שלו. אחרי שהתארח ב"בלתי נשכחים" וחזר לתפקיד משמעותי ב"בלתי נשכחים 2", מתעתד שוורצנגר לככב בלא פחות משלושה סרטים חדשים במהלך שנת 2013; אבל הריגוש האמיתי מצפה לנו ב-2014, אז צפוי שוורצנגר לשוב ולגלם את הדמות שהפכה אותו לכוכב – קונאן הברברי.

כריס מורגן, ממפיקי הסרט, הודיע באופן רשמי על צאתו לדרך של המשכון נוסף בסדרת קונאן, ש"ימשיך מהמקום בו נמצא ארנולד בחייו כיום". כמו כן אמר שהוא וצוות ההפקה "אוהבים את קונאן כל כך שלא היינו נוגעים בו אם לא היינו מוצאים סיפור ראוי להמשך. אנחנו חושבים שההמשך שמצאנו ראוי. בסרט הזה קונאן יתמודד עם אתגרים חדשים, כולל סוגיית ההזדקנות שלו. חישבו על זה בתור ה'בלתי נסלח' של קונאן" – בהתייחסו לסרט האגדי של קלינט איסטווד, בו גילם פעם נוספת דמות של אקדוחן בודד במערב הפרוע.

את הסרט תפיק חברת יוניברסל, שהפיקה את הסרטים המקוריים, אך לא היתה לה כל נגיעה עם הסרט הקודם בסדרה - הריבוט "קונאן" מהשנה שעברה, בכיכובו של ג'ייסון מומואה. הסרט החדש עתיד לצאת לאקרנים בדיוק 30 שנה אחרי הסרט הקודם בו גילם שוורצנגר את הדמות, "קונאן המשמיד". שוורצנגר עצמו אישר את הידיעה, ואמר "תמיד אהבתי את דמותו של קונאן, ולכבוד הוא לי לגלם אותה פעם נוספת".

ארנולד שוורצנגר מודה שהעריץ את היטלר
מחכים ל"קונאן" החדש? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully