וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשו קרחת למען ג'סטין ביבר" – המתיחה ששיגעה את הרשת

27.10.2012 / 14:52

ציוץ מזוייף הטוען שאליל הנערות חלה בסרטן ומזמין את מעריציו לגלח את ראשם לאות הזדהות, עורר סערה ברשת וגרר גל של תגובות נסערות

כבר למדנו שמעריצי ג'סטין ביבר מוכנים לעשות לא מעט למען הגיבור שלהם, אבל מתיחה שהפכה לויראלית ברחבי הרשת בימים האחרונים החליטה לבדוק כמה רחוק הם מוכנים ללכת. הכל החל כשחבר במערכת הפורומים פור צ'אן – הידועה לשמצה בנטייתה לא לסנן מידע משום סוג כמעט – החליט ליצור בפוטושופ ציוץ מזוייף שפורסם לכאורה בחשבון הטוויטר הרשמי של תוכנית הטלוויזיה Entertainment Tonight. בציוץ המזוייף נכתב ש"כוכב הפופ ג'סטין ביבר אובחן כחולה בסרטן הבוקר. מעריציו של ביבר מגלחים את ראשם כאות להזדהות" – ומעליו הופיעו תמונות של נערות קרחות שגילחו לכאורה את ראשן למשמע הידיעה, כשהן מקדמות האשטאג חדש - #BaldforBieber. בנוסף, פורסם ציוץ מזוייף של אליל הנערות עצמו, שבו הוא פונה לכאורה לקהלו ואומר ש"כמה ממעריציי מגלחים את ראשם כדי לעזור לי לעבור את זה. אני אוהב אתכם מעריצים!"

בהמשך נוצרו מספר חשבונות טוויטר מזוייפים, העמוד של ביבר בויקיפדיה נערך בהתאם, חדרי צ'אט ברחבי הרשת הוצפו במידע כוזב וגם באתר Reddit פורסמה הידיעה. כמובן שאף מתיחת רשת לא שלמה בלי יוטיוב ופייסבוק, ולכן הופקו סרטוני מחווה לזמר לצלילי שיריו, ובפייסבוק הוקמה קבוצה העונה לשם "Justin Bieber has cancer!!!!!!! " ("לג'סטין ביבר יש סרטן").

המתיחה התפשטה ברשת מהר מן הצפוי, כשבמהלך השבוע האחרון למעלה מ-900 אנשים צייצו את תמיכתם בביבר – כמה מהם מפרסמים תמונות של עצמם גלוחי ראש – וסרטוני גילוח עלו בקצב מסחרר ליוטיוב, כשאחד מהם מציג את עצמו כאילו נלקח מתוך אירוע מיוחד של BaldforBieber (למעשה, זהו וידאו משנת 2010, של אישה שמגלחת את ראשה כדי לזכות בכרטיסים להופעה). ואמנם, המתיחה לא שרדה זמן רב, שכן כבר בימים הראשונים צייצו כמה מהמגיבים בטוויטר תגובות כמו "המתיחה הכי טובה אי פעם, כל הכבוד ל-4צ'אן!", והאמת נחשפה. עד כה, לא צצה שום ידיעה מוצקה על נערה אמיתית שגילחה את ראשה למען ביבר.

ביבר עצמו, שלפני פחות מחודש עבד על כולנו שגנבו לו את המחשב הנייד טופ כדי לקדם קליפ חדש, לא הגיב באופן פומבי על המתיחה; אולם שומר הראש שלו, קני המילטון, אישר שהזמר בריא לחלוטין.

מה חשבתם על המתיחה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully