וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה מסחררת ל"סקייפול" בקופות בישראל

28.10.2012 / 22:44

על פי הערכות מוקדמות, הסרט החדש בסדרת ג'יימס בונד מכר בסוף השבוע הראשון להקרנתו בארץ כ-70 אלף כרטיסים, והעפיל לראש רשימת שוברי הקופות – ממש כמו ב-24 מדינות אחרות

"סקייפול", הסרט החדש בסדרת ג'יימס בונד, שיצא לאקרנים ברחבי העולם בסוף השבוע האחרון, זוכה להצלחה מסחררת בקרב המבקרים ונחשב כבר עכשיו לאחד מהסרטים הטובים בסדרה אי פעם. כעת, עם שחרור נתוני הקופות של סוף השבוע, מסתבר שהקהל מסכים עם המבקרים: הסרט, שהוקרן ב-25 מדינות ברחבי העולם, גרף סכום יוצא דופן של 77.7 מיליון דולר בסוף השבוע, כשהוא מעפיל למקום הראשון בטבלת שוברי הקופות בכל המדינות בהן הוקרן.

גם בישראל זכה "סקייפול" לפתיחה עצומה של ממש, כשהערכות מוקדמות מדברות על מכירות יוצאות דופן של כ-70 אלף כרטיסים מאז יום שישי. הסרט כבש את המקום הראשון ברשימות שוברי הקופות של כל בתי הקולנוע הגדולים בישראל – סינמה סיטי, גלובוס מקס ויס פלאנט.

בבריטניה, מולדתו של בונד, הכניס הסרט בסוף השבוע הראשון להקרנתו כ-32.4 מיליון דולר, כשהוא שובר את השיא למספר צופים ביום שבת, ומעפיל למקום השני ברשימת הפתיחות הגדולות בבריטניה אי פעם - מאחורי חלקו השני של "הארי פוטר ואוצרות המוות". רק ארצות הברית נותרה בינתיים מחוץ לחגיגה, שכן הסרט ייצא שם לאקרנים רק ב-9 בנובמבר.

סיקור מיוחד: ג'יימס בונד חוגג 50 ומשיק את "סקייפול"
מה חשבתם על "סקייפול"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully