וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת "מאסטר שף": תוכניות הטלוויזיה שעשו לנו חשק לאכול

הדר טורוביץ'

30.10.2012 / 0:21

הומר סימפסון גרם לנו להשתוקק לדונאטס, "טווין פיקס" לפאי דובדבנים וכרמלה מ"הסופרנוס" לזיטי שלה: לקראת חזרתה של "מאסטר שף" בחרנו כמה מאכלים טלוויזיונים שבא לנו לטרוף

"הסופרנוס" - הזיטי של כרמלה

במקרה של משפחת סופרנו, על שלוחותיה הרבות (אנחנו הכי מחשיבים את כל משפחות הפשע של ג'רזי בהקשר הזה), היה מאוד קשה לבחור. בין העוף בפרמזן והקנולי, לסתם עוד ארוחת ערב סטנדרטית במסעדה של ארטי – נראה שהמאפיה האיטלקית עסוקה רוב הזמן בבליסה. אבל יש משהו בזיטי של כרמלה סופרנו, שהלהיב אותנו יותר מכל השאר. אולי אלו הדם, היזע והדמעות של כרמלה שוודאי מצאו את דרכם לתבשיל, אולי דרך האכילה הבלתי נשכחת של טוני (נעיצה של המזלג בצלחת בנחישות רעבתנית), ואולי פשוט השילוב המנצח של פסטה, רוטב עגבניות, שמנת וגבינות שתמיד מרצה את הבטן.

מתכון לזיטי מספר המתכונים של "הסופרנוס"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תודה על המתכון. כרמלה סופרנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

"משפחת סימפסון" - דונאטס

יד צהובה ושמנמנה מושטת לעבר פחמימה מצופה בקרם סוכר מבריק (לפעמים אפילו מעוטרת ברסיסי סוכריות צבעוניות). ברקע נהמה: "המממממ דונט", ופרצופו של הומר סימפסון כשאגל ריר נתלה מזווית פיו המצויר מגיח למסך. כן, זה מצויר, כן, גם במציאות מדובר בג'אנק פוד שנמצא בתחתית שרשרת המזון וכן! אנחנו רוצים את זה, עכשיו, בתוך הבטן שלנו. הנחת היסוד שכל דבר שעבר טיגון עמוק לא יכול להיות לא טעים, מעולם לא הכזיבה אותנו, אין סיבה שזה יקרה באנימציה.

מתכוני הדונאטס של וואלה! אוכל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצויר, אבל עדיין מגרה./מערכת וואלה!, צילום מסך

"סיינפלד" - ביסק סרטנים

פרק שלם הקדישו סיינפלד וחבורתו לנקטר האלים המדובר ובעיקר לאיש הנוקשה שעומד בשערים המגנים עליו – להלן, הסופ נאצי. בדמיוננו מדובר במרק קרמי מהביל ומנחם שמצליח להשכיח לרגע את המיזנטרופיה הניינטיזית של הרביעייה הניו יורקית. נשאלת השאלה האם הטעם נותר אלוהי גם כשלא מטיחים בך "נו סופ פור יו!"? סביר להניח שלא.

מרקי הסרטנים של וואלה! אוכל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נסבול אפילו נאצי בשביל קצת ביסק סרטנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אבודים" - מעדני פרוייקט דארמה

האחידות המפא"יניקית של כל אריזות המאכלים שהגיעו לאי באדיבות אנשי פרוייקט דארמה אל מול התאווה בה הם נאכלים על ידי דרי האי מייצרת מתח שלא ניתן לפרקו אלא על ידי טעימת המזון המדובר. העיצוב הנקי והמסתורי חייב שיכיל בתוכו טעמים שיתפוצצו לנו בפה. או שאולי זה פשוט האי. מצד שני, כל דבר על האי הזה הוא מפוקפק, אין סיבה להניח שהאוכל יהיה יוצא דופן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפתה ודוחה בו זמנית. מעדני דארמה מ"אבודים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"טווין פיקס" - פאי דובדבנים

הבלש דייל קופר הוא אדם עם בלוטות טעם מפותחות שקנאי לאיכות הקפה שלו, ומעמיד סטנדרטים גבוהים לגבי מה שמוגש לידו. פאי הדובדבנים שהדיינר המקומי של טווין פיקס הציע לו, לצד רצח, גמד שמדבר ברוורס, ואשה שחיה עם בול עץ, הצליח לעמוד בדרישות. עם מילוי אדום כדם והחיוך הרב משמעי של שלי ג'ונסון, הפאי הזה נראה כמו הדבר הכי טעים ומחרמן בעולם. אנחנו תמיד בחרנו להאמין שהדובדבנים מהם הכינו את המאפה המרגש, הם אלה ששימשו את אודרי ללמוד איך קושרים שני דובדבנים רק באמצעות הלשון.

פאי הדובדבנים של וואלה! אוכל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אייג'נט קופר מנשנש פאי דובדבנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"חברים" - ארוחת חג ההודיה

פרקי חג ההודיה של "חברים" היו תמיד אירועים טלוויזיוניים משמחים במיוחד עם הופעות אורח מתוקשרות (בראד פיט) וקטעי פלאשבק מוצלחים. מוניקה תמיד טרחה על הארוחה, הכל היה מסתבך, ובסוף כולם נזכרו שבעצם יש להם אחד את השני ותודה וכל זה. לצד כל זה נצלה לו הודו שמנמן ועסיסי, נמעכו בטטות מתקתקות, ועורבבו קינוחים מפתים. במשך עשר עונות פימפמו לנו שמוניקה היא שפית מחוננת, והרי אין סיבה אחרת להיות בקשר עם אישה כה אנאלית וצעקנית, אז תמיד הנחנו שארוחת חג ההודיה היא היהלום שבכתר – שלמות קולינרית של טירוף ושיגעון.

מתכוני חג ההודיה המושלמים של מרת'ה סטיוארט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוניקה גלר - הופכת תרנגול הודו למגרה מאז הניינטיז./מערכת וואלה!, צילום מסך

"רוק 30" - צ'יזי בלאסטרז

ליז למון, אשה שכל תזונתה היא פאנץ' ליין, הביאה לעולם את הצ'יזי בלאסטרז. כפי שהיא מיטיבה להסביר בג'ינגל המומצא שהפך לקלאסיקה, מדובר בנקניקיה שנטבלה בגבינה מותכת ונעטפה במשולש פיצה. מה יש לא לאהוב? בניסיון לעקוץ את תעשיית המזון השמנה והמוגזמת של ארצות הברית, יצרה טינה פיי מפלצת שהפכה לחטיף שכאילו הומצא עבור סטלנים.

כך תכינו צ'יזי בלאסטרס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי לא ירצה לאכול משהו שהאישה הזו המציאה? מתוך "רוק 30"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully