וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל קרייג מצטרף לקאסט של "אנשי המונומנטים"

29.10.2012 / 21:13

את העיבוד לספר באותו השם, שעלילתו מתרחשת במלחמת העולם השניה, יביים ג'ורג' קלוני שגייס גם את ביל מארי, ג'ון גודמן וקייט בלאנשט

לג'ורג' קלוני יש כבר הישגים לא מבוטלים כבמאי, אבל סביר להניח שדווקא הרקורד המרשים שלו כשחקן הוא זה שמאפשר לו לגייס צוות מרשים במיוחד של שחקנים לקראת הסרט הבא שיביים, "אנשי המונומטנים". הסרט, המבוסס על ספרו של רוברט מ. אדסל שיצא לאור בשנת 2009 (ובתרגום לעברית בשנת 2011 בהוצאת דביר) מביא את סיפורה של יחידת הצלת האמנות של בעלות הברית במלחמת העולם השנייה.

קלוני, שגם ישחק בסרט, הצליח לקבץ סביבו כוכבים מרשימים למדי שישחקו לצידו, כאשר הגיוס הבלט ביותר הוא של דניאל קרייג, כוכב סדרת סרטי ג'יימס בונד, בהם "סקייפול" שיצא לאקרנים לפני פחות משבוע וזכה לביקורות משבחות והצלחה מסחררת בקופות. עוד ישתתפו בסרט קייט בלאנשט, ביל מארי, ז'אן פייר דרדן, ג'ון גודמן, יו בונוויל ובוב בלאבן.

"אנשי המונומנטים" היתה יחידה אשר מטרתה היתה צימצום נזקי המלחמה ומעשי הביזה שהתרחשו במבנים ציבוריים כמו כנסיות או מוזיאונים. בהמשך, איתרה והצילה היחידה מספר רב של חפצי אמנות מתוך מיליונים שנשדדו על ידי הנאצים מקורבנותיהם והועברו לידי הרייך השלישי.

צילומי הסרט עתידים להתקיים באירופה החל מחודש מרץ הקרוב. את הסרט תפיק חברת Smokehouse של קלוני, ואת התסריט עבורו כתב גראנט הסלוב, שותפו של קלוני בחברה. הסרט יופץ על ידי חברת סוני בשיתוף עם אולפני פוקס המאה ה-20. זהו סרטו החמישי של קלוני, שכבר ביים את "וידויים של מוח מסוכן", "משחק מלוכלך" ו"לילה טוב ובהצלחה". סרטו האחרון כבמאי של קלוני היה "משחקי שלטון" שיצא בשנה שעברה.

מיוחד: למי יצביעו כוכבי הוליווד בבחירות בארה"ב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully