וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל סנדי: פאלון ולטרמן צילמו בלי קהל

נועה הרשוקביץ

30.10.2012 / 10:46

ההוריקן שפגע בחוף המזרחי הוביל את שני המגישים לצלם את תוכניות הלייט נייט שלהם ללא נוכחות זרה באולפן כדי לא לסכן את הקהל. צפו

אחרי שנים שצילמו את התוכניות שלהם מול קהל חי, גם ג'ימי פאלון ודיוויד לטרמן, שניים ממגישי הטלוויזיה הפופולריים בארצות הברית נכנעו לסופת ההוריקן סנדי שפגעה אמש (שני) בחוף המזרחי, והגישו את תוכניות הלייט נייט שלהם, שמצולמות בניו יורק, ללא קהל.

ההחלטה לצלם את התוכניות ללא קהל התקבלה בשל החשש שהנוכחים עשויים להיפגע במהלך השתוללות הסופה, וכן מכיוון שמערכת התחבורה הציבורית של ניו יורק הושבתה לחלוטין.

"אני לא איזה מומחה לבטיחות", אמר לטרמן במונולוג הפתיחה של התכנית שלו שצולמה רק איתו ועם להקה ושוחרר על ידי רשת CBS. "אבל אם הייתי נשאר לבד בבית אז סתם הייתי משתעמם מול הטלוויזיה". בהמשך הגיע לתוכנית השחקן דנזל וושינגטון, לבוש מעיל גשם צהוב, שהצהיר "שחיתי לפה במיוחד בשבילך דייב". כשלטרמן שאל אותו האם אי פעם חווה הצפה, ענה וושינגטון "פעם אחת מזמן. עם נוח".

גם רשת NBC, בה משודרת תוכניתו של פאלון, לא נשארה חייבת ושחררה טיזר מתוך התוכנית שצולמה, בה נראה פאלון משוטט לבדו ברחובות ניו יורק הריקים לחלוטין מאדם, לפני שהוא נכנס לאולפן להקליט את התכנית היומית שלו, כרגיל, לקול מחיאות הכפיים של אנשי הצוות הספורים שנמצאים שם יחד איתו.

בנוסף למתכונת השידור המיוחדת של תוכניות הלייט נייט, לא התקיימו שידורים שבועיים של תוכניות טלוויזיה שונות, בהן "אחת שיודעת" ו"90210", ומקומן קיבלו הצופים שידורים חוזרים. נוסף לאלה, הופעות שונות שתוכננו להתקיים בעיר בוטלו או נדחו, ביניהן גריימס, The xx, קאט פאוור, גוסטייס קילה, מוס דף, ומופע הסטנדאפ של לואי סי.קיי

"סופת ההוריקן סנדי, פרנקסטורם, עלולה להכות בניו יורק ולהתחיל לזרוק עצים על תינוקות", כך תיאר סי.קיי את ההוריקן מנקודות מבטו באימייל ששלח לרוכשי הכרטיסים לשני המופעים שביטל. במייל נוסף ששלח לאחר מכן וזמין לקריאה גם באתר שלו, כתב סי.קיי כי "חשבתי על זה הרבה ופתאום התחלתי לחשוש מהעובדה שאני היא הסיבה לכך 4,300 אנשים ייצאו מבתיהם, בדיוק באותו הזמן בה סנדי אמורה למחוץ לנו את האימפריה. ניו יורק השביתה את כל תנועת הרכבות והתחבורה, ואני יודע שלחלקכם ממש אין בעיה לקחת את הסיכון בלהגיע להופעה הזאת, אבל אני ממש לא רוצה שאיזה מוט ייכנס לכם לפרצוף רק בגלל שניסיתם להגיע לסטנד-אפ שלי. אני משלם קנס די גבוה על הביטול, אבל אני אעמוד בזה. מה שלא אעמוד בו הוא הסיכוי הקטן לפיו אנשים עלולים להיות בסכנה כשהם חוזרים הביתה מהופעה שלי".

הסופה תפגע גם בעולם התרבות? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully