וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים של דמעות: נינט לא תהיה מועמדת בטקס EMA של MTV

30.10.2012 / 12:20

התקוות התנפצו לאחר שהצופים והגולשים קבעו שהזמרת הישראלית לא תתמודד על פרס האמן האירופאי הטוב ביותר

אמנם בזירה המקומית נינט טייב ניצחה את משה פרץ, ריף כהן, TYP ודודו טסה ונבחרה לייצג את ישראל בטקס פרסי המוזיקה האירופאי (EMA) של MTV, אבל דווקא כשזה הגיע להצבעות של גולשים מכל העולם, לא הצליחה הזמרת להעפיל להתמודדות בקטגורית האמן האירופאי הטוב ביותר. למרות שלא תתמודד על שום פרס, קיימת סבירות שטייב תגיע לטקס, אליו כבר הוזמנה על ידי הנהלת MTV.

האמנית עם המספר הגבוה ביותר של מועמדויות לטקס, שיתקיים ב-11 בנובמבר בפרנקפורט, היא ריהאנה. בין הקטגוריות הבולטות בהן מועמדת הזמרת: השיר הכי טוב ("We Found Love"), הקליפ הכי טוב, גרעין המעריצים הכי חזק, אמן הפופ הכי טוב. כמו כן מתמודדת ריהאנה גם בקטגוריה חדשה - המראה הכי טוב. כי גם זה, מסתבר, סוג של הישג. בקטגוריה הזו, אגב, התחרות הגדולה ביותר של ריהאנה תהיה מול טיילור סוויפט, שגם תתמודד מולה על פרס אמן הפופ הטוב ביותר.

ליידי גאגא, שבטקס של שנה שעברה גרפה ארבעה פרסים, מועמדת השנה לשלושה בלבד - מופע הלייב הטוב ביותר (מול סוויפט, קניה ווסט וג'יי-זי, גרין דיי ומיוז), הוידאו הטוב ביותר וגרעין המעריצים החזק ביותר. המפלצות הקטנות ודאי כבר נכנסו לפעולה והחלו בהצבעות אינטנסיביות. אמנים נוספים שמועמדים לשלושה פרסים כל אחד הם קניה ווסט וג'יי-זי, לנה דל ריי וניקי מינאז'.

הטקס, בהנחיית היידי קלום, יועבר בשידור חי מפרנקפורט ביום ראשון, ה-11 בנובמבר בשעה 21:00 בערוץ MTV (ערוץ 25 ב-HOT, אפיק 75 ב-yes).

חושבים שנינט הייתה צריכה לעבור לשלב הבא? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully