וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד האלווין: הסלבס שהכי מפחידים אותנו

31.10.2012 / 0:20

האלווין (ליל כל הקדושים) הוא אחד הימים המפחידים ביותר עבור האמריקאים. כהזדהות, וואלה! תרבות מציגה בבהלה את האנשים שמפחידים אותה כל השנה - מאורן זריף ועד טום קרוז

אורן זריף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק שלא תקרא לנו את הסאבטקסט. אורן זריף/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורן זריף מפחיד כי הוא בכל מקום – כולם כותבים עליו, כולם מדברים עליו, ועכשיו הוא אפילו משתתף ב"גולסטאר". הדבר הנכון לעשות הוא לחצות את הכביש לצד השני ולהתעלם, אבל כנראה שיכולות השליטה שלו בתת-מודע שלנו הן מוכחות, אחרת לא היינו כותבים את זה. מה שרק הופך אותו לעוד יותר מפחיד.

מרתה סטיוארט

מרתה סטיוארט. Fernando Leon, GettyImages
הספרנית המפחידה בעולם. מרתה סטיוארט/GettyImages, Fernando Leon

אלילת משק הבית האמריקאית הצליחה להסתבך, להיכנס לכלא ולצאת ממנו בחזרה אל הזרועות הפרושות באהבה של הקהל שלה – כל זה עם אותו פרצוף חתום מסותת בבזלת. מרת'ה סטיוארט מצליחה להבעית ולרדות באורחים שלה, כשהיא תופסת אותם חזק בנקודות החולשה שלהם; לא משנה אם מפסלים בדלועים לקראת חג המולד או מקשטים את הבית בעיטורי סתיו – היא תמיד תמצא את הדרך לגעור בהם בקול הספרנית מקפיא הדם שלה. הם בכל זאת חוזרים, אנחנו משקשקים מפחד שהיא תתפוס אותנו מזגגים לא כראוי את פאי התפוחים שלנו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

כריסטיאן בייל

כריסטיאן בייל. Ian Gavan, GettyImages
אמריקן סייקו - אז כמו גם היום. כריסטיאן בייל/GettyImages, Ian Gavan

עוד מאז "אמריקן פסיכו", כריסטיאן בייל מפחיד אותנו. הגישה הבלתי מתפשרת של בייל, שהביאה אותו להתפרצויות פסיכיות על סטים וגם סתם ככה בפומבי, הוציאה לו שם רע במיוחד, אבל הוא עדיין נחשב למצרך הוליווד מוצלח. לא משנה באיזה תפקיד טוטאלי הוא מוצא את עצמו, תמיד יש לבייל את האיכות הקריפית שהופכת את הכל לקצת סוטה ומטריד יותר. השמועה מספרת שכשמביטים אל תוך עיניו של כריסטיאן בייל, אתה יכול לראות את כל הפחדים שלך מגלגולים קודמים מסתכלים עליך בחזרה. סתם, זה מה שקורה עם אורן זריף.

רוני דניאל

רוני דניאל. ברני ארדוב
הכי מפחיד בשיעור, והכי מפחיד בהפסקה. רוני/ברני ארדוב

רוני דניאל הוא אדם ש"מפחיד" הוא שמו האמצעי, וזה כנראה משחק לטובתו בתור מחרחר המלחמה הרשמי של המדינה – ישראל, הפתעה, אוהבת קצת אימה בחדשות שלה. אבל לא אחת, במהלך דיוני הפאנל של "אולפן שישי" ניתן לקבל הצצה גם אל כישורי ההפחדה של דניאל באחד על אחד. כשמי מהמרואיינים או מחברי הפאנל שלצדו מעז להמרות את פיו של הכתב הצבאי, אנחנו זוכים לחזות בחרון אפו, ועם התפרצויות כאלה, בואו נאמר שלא היינו רוצים להיתקל בו ברס"פייה חשוכה.

משפחת סמית-פינקט

וויל סמית', ג'יידה והילדים. Alberto E. Rodriguez, GettyImages
אם משפחת אדאמס היתה מתנגשת חזיתית בנשות סטפפורד. ג'יידה פינקט, וויל סמית, ג'יידן ו-ווילו/GettyImages, Alberto E. Rodriguez

לכאורה, המשפחה של וויל וג'יידה פינקט סמית היא דוגמה לכך שבאמריקה, גם השחורים יכולים. אבל מתחת לפני השטח נראה שמסתתרים שדים די מבעיתים: הקשר המסתורי של סמית עם הסיינטולוגיה וטום קרוז, האובססיה עם הפיכת ג'יידן ו-ווילו, הילדים עם השמות הכי מגלומניים בשואוביז, לכוכבים בעל כורחם, והשמועות על כך שהקשר בין סמית ופינקט התפורר מזמן ומוחזק רק לצורכי יח"צ – כל אלה מחזקים את התחושה שמדובר בחבורת מטורללים, ובעוד כמה שנים נקבל מג'יידן החבול אוטוביוגרפיה מצמררת במיוחד על החיים בצל פסיכו.

אסף אבידן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תרגיע, תשתה משהו. אסף אבידן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מאיים" הוא לא בדיוק שם התואר הראשון שהייתם מדביקים לאסף אבידן הדקיק והאנדרוגיני קמעה. ובכל זאת יש משהו מפחיד מאוד בפרסונה של יצואן האינדי הבכיר שלנו: הוא פשוט, איך לומר, קצת טוטאלי מדי. הקול הצווחני הזה, האנרגטיות המופרזת, הפרסונה הבימתית שמשדרת "אם תעזו למצמץ אני אכבוש את העולם בזמן הזה" – כאילו, בנאדם, צעד אחורה. ותשתה משהו, כי למען האמת, יותר משאנחנו מפחדים ממך, אנחנו מפחדים עליך.

טום קרוז

טום קרוז. ספלאש
עדיין מחכים לחללית האם שתיקח אותו מכאן. טום קרוז/ספלאש

העובדה שטום קרוז חבר פעיל בקהילה הסיינטולוגית, היא, במפתיע, לא הדבר הכי מפחיד בו. גם הסיפורים ההזויים על תהליך החיפושים אחר כלה שתיאות לקחת חלק בתיאטרון הבובות הסוריאליסטי של קרוז והסיינטולוגים לא שברו אותנו. אבל הצחוק שלו, שקודם לו חיוך צחור שיניים, זה שבנה לו את הקריירה בתחילת הדרך, הוא זה שגורם לנו לבלוע רוק בחשש. משהו אפל ומטורף מסתתר מאחורי הצחוק הזה, ואין לנו עניין לדעת מהו.

גילה אלמגור

גילה אלמגור  בטקס יום השואה במשואה. שלומי גבאי
אתם יכולים לראות על מה אנחנו מדברים, כן? גילה אלמגור/שלומי גבאי

כעיקרון – אנחנו מתקשים לבטוח בבני אדם שנראים בדיוק אותו הדבר כבר 25 שנים, וזה בדיוק המצב עם גילה אלמגור. אנחנו בטוחים שהיא לגמרי אנושית ולא רובוט שישרוד כל אפוקליפסה, כמעט בטוחים לפחות, אבל גם בתור אישה בשר ודם היא מפחידה אותנו לאללה. האמת היא שהומור בצד, אנחנו נעים בין הערצה לחיבה בלתי נגמרת לגברת הכי מלכותית שהייתה יכולה לצמוח במדינה הכי פחות מלכותית בעולם – וכל זה אין בו עדיין להפחית מהאימה שהשילוב בין הקול, האייליינר הקבוע והתסרוקת המתוחה מטילים עלינו.

האני בו בו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הילדה מטופפת על מסלולי תחרויות יופי. זה די מפחיד. האני בו בו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלנה תומפסון, המכונה האני בו בו, היא בת שש, ונחשבת לאחת מכוכבות הריאליטי המדוברות והפופולריות ביותר בארצות הברית בזכות אטיטיוד חצוף וכמויות מטורפות של גסות רוח. התרגלנו אליה כאל תופעה ויש לקוות שהיא עוד תחלוף מהעולם, אבל מה שמפחיד באמת זה שאחריה יבואו עוד אינסוף חיקויים. היינו מעדיפים למות מאפוקליפסת זומבים מאשר למות מבושה.

גל זייד

גל זייד. אביב חופי
חמוד, אבל מפחיד לאללה. גל זייד/אביב חופי

כולם תמיד אומרים שגל זייד הוא שחקן ענק. והם צודקים. למרות שבעצם יש לו מנעד מאוד מצומצם: הפסיכופט. בין אם הוא מגלם חוקר שב"כ, עורך תוכנית ריאליטי או קיבוצניק נחוש, זייד תמיד משדר וייב פסיכוטי מאיים, אפילו כשהוא לא מוציא מילה. המבט הנוקב שלו, ה-ס' הכאילו ילדותית, האופן הנכלולי בו הוא נושא את עצמו – גל זייד הוא האיש שאנחנו לא רוצים לפגוש מחוץ למסך.

ספיישל סרטי האלווין בוואלה! vod

עוד סלבס שמפחידים אתכם? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully