וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנים יפנים בולטים בחגיגות הסגירה של התדר

30.10.2012 / 14:11

הרדיו/בר התל אביבי, הסוגר את שעריו בסוף השבוע הקרוב, יפתח את חגיגות הסיום באירוע מיוחד ביוזמת ובחסות שגרירות יפן, שיארח שבעה אמנים יפנים בולטים

הכיבוש היפני מתחיל: משלחת של מוזיקאים, די.ג'ייז, אמני וידאו ארט ורקדנים יפנים מגיעה בימים אלה לישראל, לקראת ערב מיוחד שיציג את עולם האמנות וחיי הלילה התוססים של טוקיו, במועדון הכליף בנמל יפו ב-1 בנובמבר. האירוע יתקיים כחלק מחגיגות הסגירה של הרדיו/בר תדר, המסיים כעת את עונתו השלישית והמצליחה.

לצד תמיכה מקומית של ההרכבים רדיוטריפ, די.ג'יי הקטיק, וולטר ומארקי פאנק, ישתתפו בערב שבעה אמנים יפנים, כולם מוכרים בסצינת המועדונים בטוקיו: ההרכב המוזיקלי Soil & “Pimp” Sessions, שידוע בהופעות חיות צבעוניות וסוחפות; הצמד HIFANA המשלב נגינה חיה בתקלוטים; די. ג'יי MURO, אספן תקליטים שהיה אחד מהראשונים שהביאו את תרבות ההיפ-הופ ליפן; די.ג'יי Mitsu The Beats, הנחשב לממשיך דרכו של הדי.ג'יי האגדי קראש; צמד הרקדנים Kenichi Ebina & TAKAHIRO; ודי.ג'יי Okawa, שמנגן רק תקליטים במהירות של 78 סיבובים בדקה, ועושה זאת כשהוא חמוש בחליפה.

במשך ארבעת החודשים האחרונים שידרו מיטב התקליטנים והשדרנים בשידור חי מתוך אולפן התדר במרכז תל אביב; במקביל, בחודש ספטמבר נפתחה שלוחה של התדר בטוקיו, יפן, בנוכחותו של ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, ובנוכחות אמנים ומוזיקאים ישראלים. כעת, היפנים מגיעים לישראל כדי להציג את מרכולתם העשירה, בערב החד פעמי TOKYO CLUB NIGHT. הערב מופק על ידי התדר עבור שגרירות יפן, במסגרת חגיגות 60 שנות יחסים דיפלומטיים בין שתי המדינות. הכניסה לערב המיוחד תהיה חינמית, מגיל 21 ומעלה ובהצגת תעודה מזהה.

אהבתם את התדר? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully